شناسهٔ خبر: 48621113 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کشف ۴۱ کیلو تریاک از مخفیگاه یک سوداگر مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۴۱ کیلوگرم تریاک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۴۱ کیلو تریاک در مخفیگاهش خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر به تازگی مقادیر متنابهی تریاک از قاچاقچیان مرز‌های شرقی کشور تهیه و با یک دستگاه خودرو به مخفیگاهش در جنوب تهران منتقل کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و ماموران عملیات این پلیس موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده جنوب پایتخت شناسایی و رفت و آمد‌های متهم را تحت کنترل قرار دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه یافت اعلام کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل ۴۱ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند گفت: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شد و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما