شناسهٔ خبر: 48620887 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قابل توجه علاقه‌مندان؛

همایش روز باز در دانشگاه علم و صنعت ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود

همایش روز باز ۱۴۰۰ در دانشگاه علم و صنعت جهت آشنایی داوطلبان آزمون سراسری با دانشگاه علم و صنعت ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همه ساله پس اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول کنکور سراسری، جهت آشنایی داوطلبان با دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده‌ها و رشته‌های تحصیلی فعال در آن، همایشی به نام «روز باز» برگزاری می‌شود.


این همایش با دعوت از پذیرفته‌شدگان مرحله اول کنکور جهت حضور در دانشگاه و بازدید از تمامی مکان‌ها و امکانات دانشگاه اعم از آموزشی، رفاهی و ... و آشنایی با اساتید همراه است.



پس از شیوع بیماری کرونا و محدودیت در برگزاری حضوری همایش‌ها و تجمع‌ها در سراسر کشور، دانشگاه علم و صنعت ایران طبق رویه هر ساله، اقدام به برگزاری همایش روز باز به صورت آنلاین می‌کند. امسال نیز دانشگاه علم و صنعت ایران جهت راهنمایی آینده سازان ایران اسلامی اقدام به برگزاری همایش روز باز ۱۴۰۰ و معرفی فضاها، دانشکده‌ها، اساتید مربوط و رشته‌های تحصیلی کرده است.


همایش روز باز ۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۱۰ مرداد  لغایت چهارشنبه ۱۳ مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند با دیدن کلیپ‌های تهیه شده از هر دانشکده و استفاده از امکان تورمجازی دانشگاه (http://vt.iust.ac.ir) و همچنین شرکت در کلاس‌های آنلاین با دانشگاه علم و صنعت ایران و رشته‌های تحصیلی آن آشنایی پیدا کنند.

جدول زمان بندی همایش روز باز ۱۴۰۰

همایش روز باز در دانشگاه علم و صنعت ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود

نظر شما