شناسهٔ خبر: 48616395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقرار بیمارستان سیار در بیمارستان بهشتی همدان/ افزایش 58 درصدی بیماران بستری

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان ازاستقرار بیمارستان سیار در بیمارستان شهیدبهشتی خبر داد و گفت: شاهد افزایش 58 درصدی بیماران بستری و 78 درصدی بیماران سرپایی نسبت به ماه قبل در استان هستیم.

صاحب‌خبر -

ابراهیم جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از روند افزایشی بیماری کرونا در همدان خبر داد و اظهار کرد: با ورود به موج پنجم پاندمی بیماری کووید-۱۹ در روزهای اخیر، متاسفانه شاهد روند رو به افزایش مراجعین به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان هستیم.

وی با بیان اینکه در حاضر روند افزایشی بیماران کرونایی نسبت به ماه گذشته در موارد بستری ۵۸ درصد و در موارد سرپایی ۷۸ درصد است گفت: پیش بینی می‌شود روزهای آینده افزایش بیشتری را نسبت به روزهای قبل شاهد باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن توصیه شهروندان به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و عدم شرکت در تجمع و دور همی‌های خانوادگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام بیمارستان‌های استان در آماده‌باش کامل هستند.

وی گفت: بیمارستان‌ها با بهره‌گیری از تمام امکانات از جمله تخت‌های بستری عادی و مراقبت ویژه، تجهیزات و کادر درمانی و تخصصی برای ارائه خدمت بهتر به بیماران کرونایی در تلاش هستند.

جلیلی از استقرار بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و گفت: در راستای ارتقای خدمت به بیماران، استقرار بیمارستان سیار در فاز اول با ظرفیت ۲۰ تخت بستری در محوطه بیمارستان برای خدمت به بیماران بستری موقت راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در بیمارستان سیار، بیمارانی که وضعیت پایدارتری دارند به صورت روزانه ویزیت و معاینه شده و داروهای مورد نیاز را دریافت می‌کنند و پس انجام مراحل تزریق در همان روز مرخص خواهند  که این روند برای بیماران تا بهبودی ادامه خواهد داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان کاهش هزینه درمان بیماران و مدیریت تخت بیمارستانی برای بستری و درمان بیماران بدحال را از مزایای این نوع ارائه خدمت دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شاهد کنترل بیماری در روزهای آتی باشیم.

وی در پایان به بازید از بیمارستان صحرایی مرکز درمانی شهید بهشتی  همدان طی امروز اشاره کرد که در روند اجرای کار قرار گرفت.

انتهای پیام/89026/

نظر شما