شناسهٔ خبر: 48612832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مهمترین پیام غدیر به سیاسیون حفظ وحدت و انسجام در جامعه است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین پیام غدیر حفظ وحدت و انسجام در جامعه است، گفت: سیاسیون نباید دنبال انتقام گیری، حاشیه و تقابل باشند.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی فروردین در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه غدیر تا چه اندازه باید محور وحدت در جامعه باشد، گفت: نگاه رهبری به غدیر نگاهی جامع، کامل و قابل رجوع است. وقتی رهبری بر بحث وحدت در ماجرای غدیر تاکید می کنند، این مسئله باید مورد دقت و توجه قرار گیرد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از راه هایی که هر جامعه و کشوری و هر حوزه ای بتواند نجات پیدا کند، حفظ وحدت و انسجام است. ما باید بتوانیم با وحدت از همه ظرفیت ها در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: مهمترین پیام غدیر این است که با استعانت از غدیر مشکلات حوزه های مختلف را در کشور حل کنیم، تا الان این اتحاد در کشور ما بوده است و امیدواریم این اتحاد در سایه ولایت همچنان حفظ شود.

 

فروردین در مورد مهمترین پیام غدیر برای سیاسیون گفت: پیام غدیر برای سیاسیون وحدت و انسجام است. ما اگر می خواهیم به کشور خدمت کنیم نباید به دنبال انتقام گیری، حاشیه و تقابل برویم و تمام تمرکز خود را برای حل مشکلات کشور بگذاریم.

 

وی گفت: مردم از شعارهای سیاسی و توخالی خسته شده اند و امروز از ما نمی پذیرند که بخواهیم اشتباهی کنیم که تاوانش را مردم بدهند، همه باید بسیج شوند که گره ای از مشکلات مردم را باز کنند.

پایان پیام/33

نظر شما