شناسهٔ خبر: 48612347 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

زمین روباز چند منظوره ورزشی دانشگاه کردستان افتتاح شد

زمین روباز چند منظوره ورزشی دانشگاه کردستان در مجتمع دخترانه فرشتگان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رحمت صادقی رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: زمین روباز چند منظوره ورزشی با اعتبار یک میلیارد و ۱۶۳میلیون تومانی احداث شده است که از این مبلغ ۲۷۰ میلیون توسط وزارت علوم پرداخت و مابقی آن از اعتبارات داخلی تامین شده است.


 وی افزود: زمین روباز چند منظوره ورزشی در محوطه خوابگاه دخترانه فرشتگان به متراژ یک‌هزار و ۲۵۰ متر مربع در مدت یک سال گذشته ساخته شد که فضای ورزشی آن ۶۸۳ متر مربع است.

 

وی بیان کرد: این زمین ورزشی دارای زمین استاندارد بسکتبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون و دومیدانی است که با استانداردهای روز طراحی و ساخته شده است.


رئیس دانشگاه کردستان توسعه اماکن ورزشی در دانشگاه را یکی از نیاز‌های مهم برای دانشجویان عنوان کرد و گفت: متاسفانه مجتمع خوابگاهی دخترانه فرشتگان که سه هزار نفر دانشجو در آن مستقر هستند فاقد فضای ورزشی بود که با هماهنگی و کمک‌های وزارت علوم این زمین ورزشی احداث شد.

 

این زمین ورزشی با حضور رئیس دانشگاه کردستان، معاونین دانشگاه و جمعی از اساتید این دانشگاه، زمین روباز چند منظوره ورزشی فرشتگان به منظور غنی‌سازی، مشارکت و تشویق دانشجویان خانم به ورزش‌های همگانی و جلوگیری از آسیب‌های بدنی در مجتمع خوابگاهی دخترانه دانشگاه کردستان افتتاح شد.
 

 

پایان پیام/713

نظر شما