شناسهٔ خبر: 48610439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار:

۶ هزار دوز واکسن کرونا در آبدانان تزریق شد

فرماندار شهرستان دهلران گفت: تاکنون ۶ هزار و ۶۰۵ دوز واکسن کرونا در اختیار شهرستان قرار گرفته است که تا به امروز ۴هزار و ۸۳۶ دوز نوبت اول و یک هزار و ۷۶۹نفر دوز دوم تزریق شده است.

صاحب‌خبر -

«سیروس مراد حاصلی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از ابتدای طرح واکسناسیون ملی در بحث مقابله با کرونا تا کنون 68درصد افراد واجد شرایط در شهرستان آبدانان واکسینه شدند.

 

وی  تصریح کرد: از زمان واکسناسیون فرهنگیان تاکنون نیز تعداد 178نفر در شهرستان  برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

 

فرماندار آبدانان یادآور شد: باتوجه به تغییر وضعیت شهرستان از نارنجی به قرمز  اقدامات بازدارنده جهت کنترل این ویروس در دستور کار ستاد کرونا شهرستان قرار گرفته است.

 

 وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط قرمز شهرستان کلیه صنوف پرخطر  سالن های ورزشی، تالارها آموزشگاه ها رانندگی، آرایشگاه ها و ... پلمپ شدند.

 

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان آبدانان یادآور شد: جلسات ستاد کرونای شهرستان و قرارگاه شهید سلیمانی  به صورت منظم در شهرستان برگزار می شود و آژیر خطر در سطح شهر ها توسط شهرداریها و در روستاها توسط دهیاریها به صدا در آمده است.

 

وی  گفت: برابر مصوبه ستاد کرونا شهرستان، برگزاری مراسمات عروسی و عزا توسط نیروی انتظامی، دهیاران، فرماندهان پایگاه های مقاومت و مسولین خانه های بهداشت روستایی در سطح شهرستان جلو گیری  می شود.

 

مرادحاصلی افزود: اکیپی متشکل از نماینده فرمانداری، نیروی انتظامی،  بهداشت درمان، صمت و اصناف روزانه از صنوف سطح شهر جهت رعایت پروتکل ها بازدید به عمل  می آورند.

 

وی ابراز کرد: کار بیماریابی توسط نیروهای شبکه و اعضای قرارگاه شهید سلیمانی در سطح شهرستان در حال انجام است وانتظار داریم شهروندان همکاری لازم را با ستاد کرونا شهرستان داشته باشند.

 

فرماندار آبدانان خاطرنشان کرد: ورودی های آرامستانها در روزهای پنج شنبه در شهرها توسط نیروی انتظامی و شهرداری ها و در روستاها توسط دهیاران مسدود می شوند.

 

پایان پیام/684

نظر شما