شناسهٔ خبر: 48606838 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از ۹ مرداد ماه همزمان با سراسرکشور، در خراسان رضوی آغاز می شود

صاحب‌خبر -
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر از کلیه مردم فرهیخته ی خراسان رضوی دعوت نمود جهت استفاده از مزایای در نظر گرفته شده، در این طرح شرکت نمایند.
وی ادامه داد: در تابستانه ۱۴۰۰،  ۱۲۳ کتابفروشی از سراسر استان شرکت کردند که از این تعداد ۹۴ کتابفروشی مربوط به مرکز و ۲۹ کتابفروشی مربوط به شهرستان های استان است.
وی افزود: هجدهمین دوره از طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس نیز سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح های پیشین ۲۰۰ هزار  تومان بود، در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان افزایش یافته است.
تحفه گر گفت: در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» خریداران می‌توانند از ۹ تا ۱۵ مردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.
وی افزود: طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از ۹ مرداد ماه اغاز  و تا ۱۵ مرداد ادامه خواهد داشت. سقف خرید کتاب برای هر خریدار در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰، ۳۰۰ هزارتومان است و خریداران می توانند تا سقف ۶۰هزار تومان از یارانه خرید کتاب در این طرح بهره مند شوند.

نظر شما