شناسهٔ خبر: 48606128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰

تیم ملی بسکتبال ایران با قبول سومین شکست برابر فرانسه از المپیک توکیو خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ایران در سومین و آخرین مسابقه از مرحله گروهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برابر تیم فرانسه قرار گرفت.
مهران شاهین فرد سرمربی تیم ملی بسکتبال، حامد حدادی، ارسلان کاظمی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی و بهنام یخچالی را به عنوان پنج بازیکن آغازکننده این مسابقه به زمین فرستاد.
تیم ملی بسکتبال فرانسه که از بازیکنان شاغل در لیگ‌های معتبر اروپایی و اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا استفاده می‌کرد از همان ابتدا برتری خود را بر تیم ملی بسکتبال ایران به نمایش گذاشت و در انتهای مسابقه با ۱۷ امتیاز اختلاف و با نتیجه ۷۹ - ۶۲ توانست با کسب این پیروزی به مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های بسکتبال المپیک توکیو راه یابد.
تیم بسکتبال فرانسه در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها توانسته بود تیم ملی آمریکا را شکست دهد.
تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله مقدماتی المپیک توکیو پیش از این مسابقه برابر تیم‌های ملی جمهوری چک و آمریکا شکست خورده بود و به این ترتیب با سومین شکست برابر فرانسه از راهیابی به مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های بسکتبال المپیک توکیو بازماند.
تیم ملی بسکتبال ایران در ادوار گذشته حضور در رقابت‌های المپیک نتوانسته است تیمی را شکست دهد تا به مرحله بالاتر صعود کند.
خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰ خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰ خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰ خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰ خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰ خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰ خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰ خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰ خداحافظی تیم ملی بسکتبال از المپیک توکیو ۲۰۲۰

برچسب‌ها:

نظر شما