شناسهٔ خبر: 48604545 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیروزی امشب را تقدیم مردم مسجد سلیمان می‌کنم

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: پیروزی امشب را تقدیم مردم مسجد سلیمان کرده و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

صاحب‌خبر -

  به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمود فکری شب گذشته در جمع خبرنگاران پس از پایان بازی تیم نفت مسجد سلیمان در برابر آلومینیوم اراک گفت: تشکر و قدردانی می‌کنم از تمام بازیکنانم که با تمام توان جنگیدند و تلاش کردند.

وی افزود: آنها با دست خود نتیجه را رقم زدند و منتظر بازی در اصفهان و تبریز نبودند، خدا را شکر خیلی مردانه کار کردیم و توانستیم هم 3 امتیاز را بگیریم و هم اینکه در مجموع جوانمردانه ظاهر شدیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: از هر دو تیم باید تشکر کنم که مسابقه خوبی از خود به نمایش گذاشتند، پیروزی امشب را تقدیم مردم مسجد سلیمان کرده و از آنها عذرخواهی می‌کنم، اذیتشان کردم و نباید کار را به هفته پایانی می‌کشاندم، چرا که مردم مسجد سلیمان  حداقل‌ها را دارند و حق دارند تیمشان در لیگ برتر باشد.

فکری تصریح کرد: تیم باید ساختار درستی داشته باشد، برای شروع فصل جدید نباید با صلوات تیم را جمع کرد، و یا نگران هفته پایانی بود، باید با یک برنامه‌ریزی دقیق کار کرد، باید وضعیت مالی تیم مشخص باشد و تیم دارای ساختار باشد تا با مشکل مواجه نشود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد در فصل آینده برنامه‌ریزی درستی از طرف مدیریت باشگاه انجام شود تا مشکلات این تیم به حداقل ممکن برساند.

وی با تقدیر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای برنامه ریزی مناسب بازی‌ها جهت جلوگیری از شبهه‌ هفته پایانی گفت: باید همه کمک کنیم تا در فوتبال از شک و شبهه‌های احتمالی جلوگیری شود.

فکری گفت: فضای فوتبال هرچقدر پاک‌‌تر باشد همه سود می‌کنیم و لذت می‌بریم از فوتبال بازی کردن، لذا امیدوارم برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای فصل آینده انجام شود تا تعطیلی‌های زیادی نداشته باشیم و مشکلاتی که بخاطر تعطیلی  پیش می‌آید لطمه‌ای به تیم‌ها نزند.

محمود فکری با تقدیر از بازیکنانش ادامه داد: خوشحالم که بازیکنان ما با کمترین امکانات تمام توان خود را گذاشتند تا سال آینده نیز در لیگ برتر توپ بزنند.

وی در خصوص بازی مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، ما کمی استرس داشتیم و این استرس مشخص بود، چون آلومینیوم جایگاه خوبی در جدول داشت و بدون استرس کار می‌کرد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان بیان کرد: هر دو تیم خیلی خوب ظاهر شدند و فرصت‌های مناسبی خلق شد، در نیمه اول به گل رسیدیم، اما می‌دانستیم کارمان سخت است، در نیمه دوم کارمان سخت تر شد.

فکری با بیان اینکه همه بازیکنان تلاش کردند تا تک گل‌مان را حفظ کرده و به برتری برسند، افزود: به آلومینیوم هم تبریک می‌گویم که در نخستین فصل حضورشان در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردند و حتی تا جمع 4 تیم برتر هم رفتند، آنها اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشند، می‌توانند برای فصل آینده جایگاه بهتری کسب کنند، اراک ساختار خوبی دارد و تنها نیازمند یک برنامه‌ریزی خوب هستند.

وی در خصوص حضورش در تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: تازه مشخص شد که تیم نفت در لیگ برتر می‌ماند، هنوز صحبت رسمی انجام نشده است، باید دید که سیاست باشگاه چیست، ما هم برای خودمان برنامه‌هایی را داریم و اگر شرایط فراهم باشد، خوشحال می‌شوم در این تیم کار کنم.

فکری گفت: از طرفی خوشحالم که توانستم اندکی در ماندن تیم در لیگ برتر نقش داشته باشم، اعلام آمادگی می‌کنم که هر زمانی تیم نفت به مشکل بخورد حتماً به این تیم کمک خواهم کرد، چون مردم مسجد سلیمان را دوست دارم و امیدوارم خاطرات خوب بیشتری را با هم رقم بزنیم. 

انتهای پیام/

 

نظر شما