شناسهٔ خبر: 48602911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روز هشتم المپیک؛

تصاویر المپیک ۲۰۲۰/ناکامی مرد شماره یک تنیس جهان

عکس‌های جذاب و برتر رقابت‌های امروز (۸ مرداد) بازی‌های المپیک تابستانی توکیو را تماشا خواهید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مسابقات والیبال و چند رشته دیگر در المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد.

 

 

 

 

 

فصیحی از صعود به مرحله نیمه نهایی المپیک بازماند

فرزانه فصیحی دونده کشورمان در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر بانوان مسابقات دو و میدانی المپیک توکیو توانست با ثبت رکورد ۱۱ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه در گروه خود اول شود و به مرحله بعد صعود کند. فرزانه فصیحی امروز برای کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو رقابت کرد. او در ماده ۱۰۰ متر بانوان با ثبت رکورد ۱۱ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه هشتم شد و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های المپیک توکیو را از دست داد.

فصیحی از صعود به مرحله نیمه نهایی المپیک بازماند

ملایی با ایستادن در رده یازدهم به کارش پایان داد

نازنین ملایی بانوی ملی پوش قایقرانی کشورمان صبح امروز در فینال B رقابت‌های روئینگ تک نفره بانوان المپیک توکیو با ثبت زمان ۷:۴۲.۵۷ در جایگاه پنجم و در مجموع در رده یازدهم قرار گرفت و به کارش در مسابقات المپیک پایان داد.

ملایی با ایستادن در رده یازدهم به کارش پایان داد

هدیه باخ به ملایی

بعد از مسابقات فینال B روئینگ المپیک توکیو، افشین فرزام و نازنین ملایی مربی و قایقران کشورمان دیداری را با توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک برگزار کردند. در پایان این دیدار باخ یک هدیه که ساعت مچی بود را به نازنین ملایی اهدا کرد.

هدیه باخ به ملایی

ورزشکار یونانی قهرمان روئینگ تک نفره شد

استفانوس انتوسکوس ورزشکار یونانی مدال طلای مسابقه روئینگ تک نفره المپیک توکیو را به دست آورد. کیتل بورش نروژی به مدال نقره رسید و دمیر مارتین از کرواسی مدال برنز گرفت.

ورزشکار یونانی قهرمان روئینگ تک نفره شد

رکورد شنای ۲۰۰ متر کرال پشت المپیک شکسته شد

در ادامه رقابت‌های شنای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ریلف شناگر روسی توانست در بخش ۲۰۰ متر کرال پشت رکورد المپیک را با یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه بشکند و قهرمان شود.

رکورد شنای ۲۰۰ متر کرال پشت المپیک شکسته شد

ناکامی رستمیان در راهیابی به فینال المپیک

رقابت‌های المپیک توکیو صبح امروز در رشته تیراندازی تپانچه بادی ۲۵ متر بانوان در ماده سرعت پیگیری شد و هانیه رستمیان به مصاف حریفان خود رفت. هانیه رستمیان با امتیاز ٢٨٨ به کار خود در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه پایان داد. او در بخش دقت امتیاز ٢٨٩ را ثبت کرده بود و بدین ترتیب مجموع امتیازات او به عدد ۵٧٧ رسید. رستمیان در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و در المپیک توکیو به کار خود پایان داد.

ناکامی رستمیان در راهیابی به فینال المپیک

ورزشکار آفریقای جنوبی در شنای ۲۰۰ متر کرال سینه زنان طلا گرفت

تاتجانا شوئن میکر از آفریقای جنوبی در شنای ۲۰۰ متر کرال سینه زنان به مدال طلا دست یافت و با ثبت زمان ۲:۱۸.۹۵ رکورد جهان را شکست.

ورزشکار آفریقای جنوبی در شنای ۲۰۰ متر کرال سینه زنان طلا گرفت

کیومن هلندی طلای دوچرخه سواری BMX را بر گردن آویخت

در چارچوب رقابت‌های دوچرخه سواری BMX المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در فینال این رقابت‌ها با ثبت ۳۹.۰۵۳ ثانیه به خط پایان رسید و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را بر گردن آویخت. این دومین باری است که این دوچرخه سوار هلندی مدال طلای المپیک این رشته ورزشی را کسب می‌کند.

کیومن هلندی طلای دوچرخه سواری BMX را برگردن آویخت

حدادی از صعود به فینال پرتاب دیسک المپیک باز ماند

مرحله مقدماتی پرتاب دیسک مسابقات دو و میدانی المپیک توکیو صبح امروز برگزار شد و احسان حدادی نماینده کشورمان به رقابت با حریفان خود پرداخت. احسان حدادی با رکورد ۵۸.۹۸ متر در جایگاه چهاردهم مسابقات المپیک توکیو قرار گرفت و از صعود به فینال باز ماند.

حدادی از صعود به فینال پرتاب دیسک المپیک بازماند

سونه تعداد طلا‌های زنان جودوکار ژاپن را به ۴ رساند

در ادامه مسابقات جودوی المپیک توکیو آکی را سونه جودوکار تیم زنان ژاپن با پیروزی بر حریف کوبایی خود در وزن ۷۸ کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت. این چهارمین مدال طلای تیم زنان کشور میزبان در این دوره از مسابقات است.

سونه طلا‌های زنان جودکار ژاپن را به ۴ رساند

سلمون بارگا از اتیوپی طلای دوی ۱۰ هزار متر را کسب کرد

سلمون بارگا از اتیوپی در دوی ۱۰ هزار متر مردان المپیک مدال طلا را از آن خود کرد. بارگا با زمان ۲۷:۴۳.۲۲ جلوتر از جاشوا چپتگی و جاکوب کیپلیمو، در جایگاه نخست قرار گرفت. بهترین نتیجه قبلی بارگا در دوران حرفه‌ای او مدال نقره در ۵۰۰۰ متر در مسابقات جهانی دو و میدانی ۲۰۱۹ بود.

سلمون بارگا از اتیوپی طلای دو ۱۰ هزار متر را کسب کرد

ایران حریف آتزوری نشد/ کار صعود شاگردان آلکنو به بازی آخر کشید

تیم ملی والیبال کشورمان عصر امروز و از ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه در چهارمین بازی خود در رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف تیم پر قدرت ایتالیا رفت. تیم ملی والیبال کشورمان در این بازی با وجود نمایش خوب، مقابل حریف خود کاری از پیش نبرد و با نتیجه ۳ بر یک از حریف پر قدرت خود شکست خورد. اکنون والیبالیست‌های ایرانی برای صعود تنها به پیروزی مقابل ژاپن میزبان این مسابقات نیاز دارند و باید حریف آسیایی خود را در خانه خود شکست دهند.

ایران حریف آتزوری نشد/ کار صعود شاگردان آلکنو به بازی آخر کشید

ما لنگ قهرمان تنیس روی میز المپیک توکیو

در چارچوب رقابت‌های تنیس روی میز المپیک توکیو در بخش مردان و در فینال این مسابقات ما لنگ با شکست ۴ بر ۲ ژندونگ هموطن خود مدال طلای رقابت‌های المپیک توکیو را به دست آورد.

ما لنگ قهرمان تنیس روی میز المپیک توکیو

ناکامی مرد شماره یک تنیس جهان/ جوکوویچ در بخش ۲ نفره هم به فینال المپیک نرسید

نواک جوکوویچ بعد از شکست در نیمه‌نهایی تنیس انفرادی مردان، در بخش دو نفره مختلط نیز به همراه هموطنش نینا استویانوویچ در نیمه‌نهایی مغلوب شد و به فینال نرسید. جوکوویچ و استویانوویچ در دو ست متوالی (۷-۶ و ۷-۵) مغلوب تیم کاراتسف و وسنینا شدند و باید در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز تلاش کنند.

ناکامی مرد شماره یک تنیس جهان/ جوکوویچ در بخش ۲ نفره هم به فینال المپیک نرسید

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما