شناسهٔ خبر: 48595558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عمامه گذاری ۲۰ طلبه حوزه علمیه بناب

خبرگزاری صداوسیما

همزمان با دهه امامت و ولایت ۲۰ تن از طلاب حوزه علمیه شهرستان بناب به لباس روحانیت ملبس شدند.

صاحب‌خبر -

ملبس شدن ۲۰ طلبه بنابی به لباس روحانیتبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم با تبریک عید بزرگ غدیرخم اظهار کرد: غدیر خم نه تاریخ است نه روایت، بلکه غدیر ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه پشتوانه غدیر رسالت است و پسوند آن امامت و ولایت است افزود: بدون شک واقعه غدیر روزی سرنوشت ساز برای اسلام است.

وی با تبیین اهمیت غدیر در جامعه افزود: وظیفه حوزه و دانشگاه است که با برگزاری نشست‌های علمی و معرفتی در سطوح عمومی و تخصصی از تمام امکانات و زیرساخت‌های فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج غدیر اهتمام کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به ضرورت همت جهادی برای ترویج معارف و فرهنگ غدیر گفت: امروز در این آشفته بازار که هجمه‌های زیادی علیه روحانیت انجام می‌گیرد باید به خانواده‌های طلاب تبریک گفت که فرزندان خود را برای تحصیل علوم دینی به این خیمه گاه فرستاده اند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در بیداری اسلامی کشور‌های مختلف خاطرنشان کرد: به برکت انقلابی که امام راحل آن را بنیان گذاری کردند و مسیری که مقام معظم رهبری آن را طی می‌کنند، باعث شده که کشور‌های زیادی در دنیا شعار‌های اسلامی سر دهند.

 

عمامه گذاری ۲۰ طلبه حوزه علمیه بناب عمامه گذاری ۲۰ طلبه حوزه علمیه بناب عمامه گذاری ۲۰ طلبه حوزه علمیه بناب عمامه گذاری ۲۰ طلبه حوزه علمیه بناب عمامه گذاری ۲۰ طلبه حوزه علمیه بناب عمامه گذاری ۲۰ طلبه حوزه علمیه بناب
 
 

نظر شما