شناسهٔ خبر: 48593502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر عامل شرکت دنیای ماه پیشونی:

بوکتاب، بزرگترین فرشگاه کتاب در مشهد است

طوسی گفت: با افتتاح فروشگاه بوکتاب در مشهد فروشگاهی به بزرگی این فروشگاه در حوزه کتاب کودک و نوجوان نداریم و امیدوارم این فروشگاه زمینه ای برای فروشگاههای بعدی در شهرستان ها و مراکز محروم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « محمد مجری سازان طوسی » در مراسم افتتاح سومین شعبه فروشگاههای زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی «بوکتاب» همزمان با روز عید غدیر خم در پاساژ پاژ بیان کرد: قرار داد ایجاد فروشگاه بوکتاب مشهد در 25 مرداد سال 99منعقد شد و امروز همزمان با روز عید غدیر با تامین منابع بانکی و افزایش سرمایه سهامداران فروشگاه بوکتاب افتتاح شد.

 

مدیر عامل شرکت دنیای ماه پیشونی افزود: یکی از دغدغه های ما چیدمان و طبقه بندی کتاب ها در این فروشگاه بود که توسط آقای کیومرثی با چندین ماه کار به مجموعه کتابی تحت عنوان «طرح طبقه بندی و چیدمان کتاب در فروشگاههای کتاب» تالیف شد که بالغ بر 590 صفحه است.

 

وی ادامه داد: این کتاب مبنای چیدمان کتاب های ما در فروشگاهها خواهد بود و اکنون این پروژه را در بخش چیدمان طبقه بندی اسباب بازی در دست دارد که تا امرزو بالغ بر 1000 صفحه نوشته است.  

 

طوسی با بیان اینکه این فروشگاه دارای دو بخش کاربازی و فکر بازی در کنار فروش کتاب و نوجوان است؛ تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی بخش فکربازی ها و کار بازی ها که جزو مشاغل گروه 4 است و در شرایط قرمز کرونایی نمی تواند فعالیت کند به صورت آزمایشی راه انداری می شود تا در فرصت های بعدی به صورت رسمی تر اقتتاح کنیم.

 

مدیر عامل شرکت دنیای ماه پیشونی گفت: ما در مشهد فروشگاه بزرگ کتاب و نوجوان را به این وسعت نداریم و امیدوارم این فروشگاه زمینه ای برای فروشگاههای بعدی در شهرستان ها و مراکز محروم باشد.

 

پایان پیام/648

نظر شما