شناسهٔ خبر: 48592392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرمربی گل گهر

بازی سخت امروز گُل گهر سیرجان

قلعه‌نویی: امروز بازی سختی پیش رو داریم که اصلی‌ترین فینال ما است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران گفت: سخت‌ترین بازی ما دیدار امروز است به چند علت: نساجی در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌هایی بود که بیشترین امتیاز را گرفته است و شرایط جدول برای حریف تفاوت زیادی ندارد. شاید استرس این تیم کمتر باشد اما برای ما که به دنبال رتبه چهارم هستیم باید با دوندگی، انگیزه و تمرکز بیشتر تلاش کنیم تا رده چهارم را بگیریم و کار بزرگی انجام دهیم.
بازی سخت امروز گُل گهر سیرجان

وی با بیان اینکه حق و توان ما بیشتر از این بود که چند عامل به ما اجازه نداد گفت: امیدوارم بتوانیم دست پُر از زمین خارج شویم و رتبه چهارم را به دست بیاوریم تا جایگاه شایسته‌ای برای مردم سیرجان و کارگران زحمتکش گل‌گهر بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ما می‌خواستیم فوتبال زیبایی بازی کنیم و خوشحالم به هر تیمی می‌روم ، بیشترین گل زده و آقای گلی در تیم من هست.

الان نیز همین شرایط وجود دارد و گلزنان دوم و سوم در گل‌گهر هستند ، لیاقت ما خیلی خیلی بیشتر از این بود و برخی عوامل باعث شد به حق‌مان نرسیم ما به دنبال ثبات تیمی بودیم که به بیشتر از آن هم رسیدیم.
گل گهر امشب ساعت  21:15 در سیرجان به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می رود.

نظر شما