شناسهٔ خبر: 48592239 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشکیلات خودگردان فلسطین؛

شورای امنیت به وظیفه قانونی خود در برابر رژیم صهیونیستی عمل کند

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از شورای امنیت خواست مسؤولیت قانونی و اخلاقی خود را در مقابل جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی بر عهده بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه؛ وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از شورای امنیت خواست مسؤولیت قانونی و اخلاقی خود را در مقابل جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی بر عهده بگیرد.
وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای تأکید کرد نشست‌هایی که شورای امنیت برگزار می‌کند، مانع ادامه جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک نشینان نمی‌شود.
در این بیانیه آمده است سکوت جامعه بین المللی در قبال جنایت‌های میدانی در حق فلسطینیان و محقق نشدن قطعنامه‌های بین المللی، رژیم صهیونیستی را تشویق می‌کند تا جنایت‌های بیشتری مرتکب شود.
این نهاد فلسطینی در ادامه از شورای امنیت خواست مسؤولیت قانونی و اخلاقی خود را در مقابل جنایت‌های رژیم اشغالگر بر عهده بگیرد و مانع از فرار این رژیم از مجازات و تمرد در مقابل قانون بین المللی شود.

<div id="video-display-embed-code_6777513"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3178652/6777513?width=350&height=250"></script></div>

نظر شما