شناسهٔ خبر: 48588471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیکوکار گنبدی ۲۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد را آزاد کرد

گنبدکاووس- ایرنا - محمد شهرکی نیکوکار گنبدی به‌مناسبت عید سعید غدیر خم ۲۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد که در اداره زندان این شهرستان دوران محکومیت خود را می‌گذراندند و یا حکم جلب آنها توسط محاکم قضایی صادر شده بود، با جلب رضایت شاکیان آزاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نیکوکار گنبدی که از سال ۸۲ ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری این شهرستان را نیز برعهده دارد، پیش از این هم زمینه آزادی حدود ۶ هزار و ۷۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد دیگر و همچنین ۲۵ زندانی محکوم به قصاص را فراهم کرده است.

از مجموع زندانیان جرائم مالی غیرعمد آزاد شده توسط محمد شهرکی که حاضر به اعلام مبلغ پرداختی برای فراهم کردن آزادی زندانیان نیست، حدود ۲۷۰ زندانی در ۲ مناسبت ماه مبارک رمضان و هفته قوه قضاییه سال جاری آزاد شدند.

این نیکوکار گنبدی بابیان اینکه با زندانی شدن یک فرد که ناخواسته دچار اتفاق منجر به جریمه مالی غیر عمد می‌شود، علاوه بر فرد، اعضای خانواده‌ وی نیز دچار مشکل و آسیب خواهند شد، از سایر خیرین این شهرستان درخواست کرد تا برای کمک به حفظ بنیان خانواده از توان مالی خود برای آزادی زندانیان استفاده کنند.

نیکوکار گنبدی ۲۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد را آزاد کرد محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس و رییس شعبه 11 صلح سازش دادگستری این شهرستان

شهرکی که از ۲ سال پیش ساخت ساختمان مرکز جامع غربالگری و درمان سرطان در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس را شروع و اکنون به پایان رسانده به خبرنگار ایرنا گفت که برای تجهیز این مرکز و نیز تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان و دیگر مراکز درمانی شهرستان جهت مداوای بیماران کرونایی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست مساعدت کرده است.

وی افزود: درخواست مساعدت برای تامین تجهیزات تشخیص پزشکی مورد نیاز مرکز جامع درمان سرطان و مراکز بیمارستانی گنبدکاووس شامل دستگاه‌های ماموگرافی، کولونوسکوپی، کولپوسکوپی و سونوگرافی و تجهیزات بخش مراقبت‌های ویژه (سی سی یو) به ظرفیت ۳۰ تخت و بخش پست سی سی یو و آنژیوگرافی به استعداد ۲۵ تخت در ۲ نوبت یکی سفر اول تیرماه امسال وزیر بهداشت به گلستان و نیز امروز به مناسبت عید سعید غدیر در تماس تلفنی به وی منعکس شد.

شهرکی اضافه کرد: وزیر بهداشت نیز امروز قول داد در اسرع وقت تجهیزات پزشکی مورد نیاز مرکز جامع غربالگری و درمان سرطان و مراکز بیمارستانی گنبدکاووس برای درمان کرونا را تامین و ارسال نماید.

شهرستان گنبدکاووس باحدود ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما