شناسهٔ خبر: 48588110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نبرد خوزستانی‌ها در گام آخر لیگ برتر فوتبال +عکس

نمایندگان خوزستان درمسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، هفته سی ام و پایانی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فرداشب برگزار می‌شود که تیم نفت مسجد سلیمان دریک بازی مهم و حیاتی از ساعت ۱۵/۲۱ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میهمان تیم آلومینیوم این شهر خواهد بود.

نبرد خوزستانی‌ها در گام آخر لیگ برتر فوتبال +عکس
این مسابقه برای نفت مسجدسلیمان حکم مرگ و زندگی پیدا کند. شاگردان محمود فکری ۵ باخت متوالی داشتند و به منطقه خطر رسیده دو باخت آخر فکری مقابل استقلال و مربی استقلالی گل‌گهر رقم خورده است و اکنون باید مقابل سومین مربی استقلالی بازی کند.

 

نفت در صورتیکه مقابل آلومینیوم شکست بخورد و دو تیم سایپا و ذوب آهن پیروز شوند، در کمال ناباوری به لیگ یک سقوط خواهد کرد. اتفاقی که یک کابوس بزرگ برای هواداران نفت مسجدسلیمان است.


آلومینیوم که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، در این فصل نتایج خوبی گرفت و اکنون با ۳۷ امتیاز در رده نهم جدول جا خوش کرده و اگر بتواند نفت را شکست بدهد در آنصورت ممکن است دو پله در جدول لیگ صعود کند که فرق زیادی به حال این تیم ندارد.

نبرد خوزستانی‌ها در گام آخر لیگ برتر فوتبال +عکس
سید وحید کاظمی به همراه فرهاد مروجی و اسماعیل احمدی این بازی را قضاوت می‌کند.


بازی رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود آلومینیوم به پایان رسید.تیم فولادخوزستان نیز در یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در مقابل تیم پدیده خراسان رضوی صف آرایی می‌کند.


پدیده بعد از مشکلات مالکیتی و مدیریتی که داشت در نهایت روی پای خود ایستاد و در جایگاه هشتم جدول لیگ ایستاد که رتبه مناسبی برای این تیم محسوب می‌شود.

 

شاگردان رحمتی اگر در این بازی پیروز شوند شانس صعود یک پله‌ای در جدول لیگ را خواهند داشت، اما فولاد خوزستان اگر سه امتیاز را بگیرد در آنصورت شانس رسیدن به رتبه چهارم را خواهد داشت و ممکن است بازهم در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حضور داشته باشد. به همین دلیل این مسابقه اهمیت زیادی برای شاگردان نکونام دارد.

نبرد خوزستانی‌ها در گام آخر لیگ برتر فوتبال +عکس
اشکان خورشیدی به همراه حمید نادری و بهمن عبدالهی این بازی را سوت می‌زند.


مسابقه رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود فولاد تمام شد.
ورزشگاه تختی آبادان نیز از ساعت ۱۵/۲۱ میزبان نبرد تیم‌های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز خواهد بود.


نفت آبادان که فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت در هفته آخر مسابقات کار راحتی پیش رو دارد و باید تیم سقوط کرده و بی‌انگیزه ماشین سازی را شکست بدهد.

نبرد خوزستانی‌ها در گام آخر لیگ برتر فوتبال +عکس

شاگردان اکبرپور در دو بازی گذشته ۱۰ گل از پرسپولیس و پیکان خورده‌اند و بعید نیست در آبادان هم یک باخت سنگین دیگر را متحمل شوند. نفت آبادان ۳۴ امتیازی در رده یازدهم است، در صورت برد در این مسابقه شانس صعود دو سه پله‌ای در جدول لیگ را دارند.

جالب است که در دور رفت تیم ماشین سازی تنها برد خود را مقابل نفت آبادان به دست اورد.
وحید صالحی به همراه وحید سیفی و امین قدیری قضاوت این بازی را برعهده دارد.

 

بیشتر بخوانید : مشخص شدن حریف فولاد خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی


هفته پایانی لیگ برتر درحالی برگزار می‌شود که برخلاف صنعت نفت، تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان با ۲ هدف متفاوت در میدان حاضر می‌شوند سرخ پوشان دیارکارون می‌کوشند برای دومین سال متوالی سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را بدست آورند و شاگردان محمود فکری بدنبال دریافت سند بقاء خود هستند.

نظر شما