شناسهٔ خبر: 48588058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اخباری: فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم/ امیدوارم لیگ پ...

اقتصاد ایران: سرمربی سایپا امیدوار است که تیمش در بازی مقابل تراکتور سربلند شود و در لیگ بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی هفته پایانی لیگ برتر مقابل تراکتور اظهار کرد: افتخار این را داشتم که ۶ ماه در تبریز حضور داشته باشم و همیشه مورد محبت آن‌ها بودم. فردا پایان لیگی است که به خاطر کرونا و برنامه‌ریزی‌اش فرسایشی و طولانی شد. امیدوارم پایان خوشی برای ما داشته باشد. همچنین پایان خوبی برای تراکتور که از تیم‌های پرهوادار تیم آسیا و پرشورترین آنهاست، داشته باشد. جای هواداران تراکتور در ورزشگاه خالی است. امیدوارم سال بعد بتوانیم از هواداران در ورزشگاه استفاده کنیم.

او افزود: ما شرایطی داریم که فرقی نمی‌کند مقابلمان چه تیمی باشد. بازیکنان ما در دو بازی اخیر نشان دادند که توانایی‌هایشان بالاست و جایگاهشان اینجا نیست. ما مقابل گل‌گهر و آلومینیوم اراک ۲۸ ضربه کرنر داشتیم و دروازه‌بانانشان بهترین بازیکنان زمین بودند. امیدوارم فردا با یک بازی تاکتیکی و منطقی برای سربلندی سایپا تلاش کنیم. ما کاری به بازی‌های دیگر نداریم و تمرکزمان روی بازی خودمان است.

سرمربی سایپا در پایان گفت: جا دارد از هیات مدیره و مدیرعامل سایپا تشکر کنم که پشتوانه ما بودند و همه جوره وارد گل شدند. امیدوارم با یک همدلی در این بازی سربلند شویم. ما از گذشته هفت بازیکن مصدوم داشتیم و هنوز شرایط بازی ندارند. یکسری بازیکن هم داریم که از گذشته از تیم کنار گذاشته شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما