شناسهٔ خبر: 48586484 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

آخرین خبرها از محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی / پلیس راهور تشریح کرد

رکنا: جانشین رئیس پلیس راهور ناجا آخرین خبرها از محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد. در تعطیلات کرونایی 6 روزه تهران و البرز محدودیت تردد برای این استان ها برقرار شده بود، اما بعد از آن نیز محدودیت تردد برای تمام شهرهای قرمز و نارنجی کشور ادامه یافته است. محدودیت تردد برای این شهرها براساس مصوبات پیشین ستاد ملی مبارزه با کرونا اعمال می شود. جانشین رئیس پلیس راهور ناجا بر ادامه اجرای طرح‌های محدودیت تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی تاکید کرده است.

به گزارش رکنا، سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور و محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: بنابر مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همچنان ممنوعیت سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی پابرجاست.

رئیس جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک و تردد روان در جاده‌ها در جریان است و اگر در نقطه‌ای بطور لحظه‌ای ازدحام دیده می‌شود به دلیل کنترل تردد‌ها و ممانعت از سفر خودرو با پلاک‌های غیر بومی است.

سردار حسینی از استقرار تیم‌های پلیس راه و راهور ناجا در ورودی و خروجی شهر‌ها خبر داد و گفت: دوربین‌های هوشمند نیز تخلف رانندگان را ثبت و ضبط خواهند کرد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ادامه محدودیت تردد شبانه خبر داد و خاطرنشان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهر‌های کشور پابرجاست و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

  • بریدن گلوی شریک توسط قاچاقچیان شیشه در دادسرا !

    بریدن گلوی شریک توسط قاچاقچیان شیشه در دادسرا !

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما