شناسهٔ خبر: 48585355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در دانشگاه آزاد واحد قشم؛

آزمون سراسری کارشناسی ارشد با حضور ۴۰۰ داوطلب برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: آزمون سراسری کارشناسی ارشد با حضور بیش از ۴۰۰ داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قشم، حمید رستمی‌جاز بیان کرد: آزمون سراسری کارشناسی ارشد با حضور بیش از ۴۰۰ داوطلب در روزهای ۶ تا ۸ مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی برگزار می‌شود.

وی در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون گفت: این آزمون در سه نوبت طی روزهای ۶ تا ۸ مرداد با رعایت کامل آیین‌نامه‌های ابلاغی و رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم دارای بیش از ۱۰۰ رشته‌ تحصیلی است که اکثریت آنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) بوده و از این حیث، بزرگ‌ترین واحد پذیرش کننده دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در استان هرمزگان و منطقه جنوب کشور محسوب می‌ششود

غیبت ۱۰۵ داوطلب در آزمون سراسری کارشناسی ارشد

در روز دوم برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، 307 داوطلب از مجموع 412 داوطلبی که از پیش برای شرکت در این آزمون در سایت سازمان سنجش و پذیرش ثبت‌نام کرده بودند، برای رقابت با یکدیگر و دیگر شرکت کنندگان در سایر حوزه‌های برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز حضور یافتند.

آزمون سراسری کارشناسی ارشد با حضور ۴۰۰ داوطلب برگزار می‌شود

۱۰۵ داوطلب در روز دوم برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد در حوزه نی‌ریز غائب بودند که با احتساب 307 داوطلب حاضر شده در جلسه آزمون، 25 درصد از داوطلبان در روز دوم کنکور کارشناسی ارشد غیبت داشتند.

به گزارش آنا، شرکت‌کنندگان در روز دوم برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم انسانی و فنی- مهندسی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در روز دوم برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد، نیروهای هلال‌احمر و شبکه بهداشت و درمان برای رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی حضور فعال داشتند.

زدن ماسک در طول برگزاری کنکور سراسری و از ابتدای ورود به حوزه تا هنگام خروج از محل آزمون، رعایت فاصله اجتماعی، عبور از تونل ضدعفونی‌کننده، ضدعفونی کردن دست‌های داوطلبان توسط نیروهای هلال‌احمر و تعبیه تهویه مناسب در سالن‌ها و کلاس‌های برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد از جمله تمهیداتی بود که توسط عوامل اجرایی به طور پیوسته مورد نظارت و کنترل قرار گرفت.

سیدمحمدرضا رئیس‌السادات، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در حاشیه برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کارشناسی ارشد دارای 15 رشته از جمله رشته‌های جامعه‌شناسی، برنامه‌ریزی درسی، حقوق‌خصوصی، مدیریت‌صنعتی- مدیریت عملکرد، مدیریت‌مالی، شیمی‌آلی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی، مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی، مهندسی برق - سیستم‌های قدرت، مهندسی برق - شبکه‌های مخابراتی، مهندسی برق - مخابرات سیستم، مهندسی برق– کنترل، مهندسی مکاترونیک از مجموعه مهندسی برق و رشته مهندسی مکاترونیک از مجموعه مهندسی مکانیک است که داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب آن‌ها اقدام و در دانشگاه محل سکونت خود با بهترین امکانات و بهره‌گیری از استادان مجرب به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند.

رقابت بیش از ۱۰۰۰ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم گفت: بیش از یک‌هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سراسری سازمان سنجش سال ۱۴۰۰در این دانشگاه همزمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه وپنج‌شنبه و جمعه۶و ۷ و ۸ مرداد به رقابت می‌پردازند.

آزمون سراسری کارشناسی ارشد با حضور ۴۰۰ داوطلب برگزار می‌شود

سیدکورش سرورزاده بیان کرد:کنکور کارشناسی ارشد سراسری سال ۱۴۰۰ در روزهای ششم وهفتم و هشتم مرداد همزمان با سراسر کشور در جهرم نیز برگزار می‌شود و این واحد دانشگاهی میزبان بیش از ۱۰۰۰نفر داوطلب است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم افزود: این دانشگاه هر ساله به دلیل دارابودن امکانات و فضای بسیار مناسب و کسب تجربه‌های لازم در برگزاری آزمون سراسری و آزمون‌ها استخدامی و ... همه تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در امنیت و آرامش فراهم کرده است.
سرورزاده گفت: این واحد دانشگاهی برای رفاه حال داوطلبان و خانواده‌ آنان با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب آماده خدمت‌رسانی است و از همه دواطلبان خواست با امید به خداوند متعال و اعتماد به‌نفس منطقی و به دور از هرگونه استرس در این آزمون شرکت کنند.
انتهای پیام/۴۱۱۴

نظر شما