شناسهٔ خبر: 48583903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرگلستان عنوان کرد:

امدادرسانی به ۱۲ نفر در پی وقوع سیل در شرق گلستان

ملک شاهکوهی از امدادرسانی به ۱۲ نفر در پی وقوع سیل و بارش شدید باران در شرق استان گلستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«حسن ملک شاهکوهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: براساس پیش بینی های هواشناسی در روز گذشته جمعیت هلال احمر استان گلستان در آمادگی کامل به سر می برد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرگلستان ادامه داد: براساس گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان موضوع سیل و آبگرفتگی در سطح شهرستان های آزادشهر، گنبدکاووس، علی آبادکتول، مراوه تپه و مینودشت گزارش شد و در این راستا پایگاه های امداد هلال احمر در شرق استان از ساعت 18 و 20 دقیقه روز گذشته وارد عمل شد.

 

ملک شاهکوهی متذکر شد: در راستای امدادرسانی هفت تیم شامل دو تیم ارزیاب و پنج تیم سیلاب به منطقه اعزام کردیم که در این تیم های امدادی 27 نفر با 6 دستگاه کمکدار سبک و یک دستگاه آمبولانس به محل های وقوع سیلاب اعزام شدند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: سیلاب و بارش شدید باران سه خانواده شامل 12 نفر را دچار آسیب دیدگی کرد که نیروهای امدادی ما به این افراد خدمات ارائه کردند.

 

ملک شاهکوهی افزود: تیم های ارزیاب هلال احمر در شهرستان علی آباد کتول و نسبت به دور کردن مردم از حاشیه رودخانه دهنه زرین گل و  اقدام ردند در شهرستان آزادشهر نسبت به ارزیابی روستاهای سرکهریزا، ازدارتپه، زینب آباد و فاضل آباد اقدام کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گنبدکاووس نیز به دو خانواده آسیب دیده در روستای چپرقویمه اقدام شد و همچنین در شهرستان مراوتپه تیم های امدادی ما  در روستاهای شیخ لر سفلی و علیا حضور یافتند و به نیروهای آتش نشانی در جهت تخلیه آب منازل  و عوامل انتظامی برای بست پل رودخانه اترک اقدام کردند.

 

این مقام مسئول افزود: در این ماموریت دو دستگاه چادر، هشت تخته پتو، چهار تخت موکت، دو بسته غذایی 72 ساعته بین آسیب دیدگان توزیع شد.

پایان پیام/587

نظر شما