شناسهٔ خبر: 48582711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با عید سعیدغدیرخم؛

واکسیناسیون معلمان کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری صداوسیما

امروز همزمان با عیدسعید غدیرخم واکسیناسیون 14 هزار معلم در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

واکسیناسیون معلمان کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در این طرح با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی برای بازگشایی مدارس در مهرماه امسال ۱۴ هزار نفر از کارکنان، معلمان، نیرو‌های خدماتی شاغل در مدارس و رانندگان خودرو‌های سرویس جابجایی دانش‌آموزی واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

هادی زارع پور افزود: ۵ هزار نیروی مدارس غیر دولتی نیز در این طرح واکسینه می‌شوند.

وی در خصوص نوبت دهی به فرهنگیان گفت: بر اساس سنوات خدمت در رده سنی ۳ تا ۳۵ سال آغاز و در روز‌های آینده براساس زمان بندی برای گروه‌های با سوابق کمتر انجام می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هم با بیان اینکه طرح واکسیناسیون فرهنگیان تا ۲۵ مرداد ماه ادامه دارد گفت: بازنشستگان فرهنگی نیز در گروه سنی مربوطه خود در حال تزریق واکسن هستند.
دکتر بانشی مرحله دوم واکسیناسیون هم پس از تاریخ ۲۵ مرداد اجرا می‌شود.
واکسیناسیون فرهنگیان در یاسوج در مدرسه مصلی نژاد واقع در خیابان شهید قرنی یاسوج انجام می‌شود.
واکسیناسیون معلمان با واکسن تولید ایرانی
طبق توافق مسئولان وزارت بهداشت واکسیناسیون یک میلیون و ۲۰۰ هزار معلم از عید غدیر با واکسن ایرانی کُوو ایران برکت آغاز شد.
محمد محسن بیگی مدیر کل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: واکسیناسیون معلمان در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر با نوبت دهی از طریق سامانه وزارت بهداشت و در مراکز تجمیعی انجام خواهد شد و در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر با نوبت دهی ادارات آموزش و پرورش و در مکان‌های وابسته به این وزارتخانه انجام می‌شود..
وی تاکید کرد: واکسیناسیون ۱۰۰ هزار معلم غیر رسمی که تکلیف استخدام آن‌ها شهریور ماه مشخص می‌شود به ماه بعد موکول شده است.

<div id="video-display-embed-code_6775446"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3178134/6775446?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما