شناسهٔ خبر: 48572480 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

یدیعوت آحرونوت:

ورزشکاران و بایکوت کنندگان با افتخار، اسرائیل را بایکوت می‎کنند

رقابت‌های المپیک توکیو به محلی برای نمایش محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل شد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان – «یدیعوت آحرونوت» در مطلبی نوشت که امتناع ورزشکاران کشور‌های عربی از رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نشان داد که توافق عادی سازی روابط میان دولت‌های عربی با اسرائیل قادر به تغییر واقعیت‌ها نیست.
 
رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت»، با اشاره به انصراف ورزشکاران الجزایری و سودانی از رقابت با ورزشکاران این رژیم در رقابت‌های المپیک توکیو، نوشت که ورزشکارات بایکوت کننده رژیم صهیونیستی با افتخار دست به بایکوت این رژیم می‌زنند.
براساس این گزارش، کناره گیری ورزشکار سودانی از رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی، در حالی رخ داد که روابط سودان و این رژیم در قالب توافق «آبراهام» عادی سازی شد اما وقایع اخیر نشان داد که چنین توافقی نمی‌تواند واقعیت را به طور کامل بازنویسی کند.
 
گزارش در بخش دیگری می‎گوید که همانطور که دیدیم توافقنامه‌ها می‌توانند بسته و امضا شوند، مورد بررسی قرار بگیرند و توسعه پیدا کنند، اما تفاوتی ایجاد نمی‌کنند؛ چراکه با وجود همه این‎ها، ورزشکاران کشور‌هایی که روابط را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرده‎اند، هنوز علنا وجود رژیم اسرائیل را محکوم می‌کنند.
 
انتهای پیام/

نظر شما