شناسهٔ خبر: 48566205 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آسمان اهواز به مناسبت عید غدیر نورافشانی می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز گفت: به مناسبت عید غدیرخم امشب مراسم نور افشانی در ۵۰ نقطه حاشیه این شهرستان برپا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام محمدامین منابی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند مانع بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی شود بلکه با توجه شرایط موجود ممکن است که شکل و ظاهر آن تغییر کند.

او با بیان اینکه  با توجه به شرایط موجود، ستاد‌های مردمی در جهت بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم از هیئت‌های مذهبی و مساجد حاشیه و امامان محله تشکیل شد، افزود:  در شب و روز این عید مراسم‌های مختلفی و پرشورتری در شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام منابی برگزاری سخنرانی و مداحی در فضای مجازی، نور افشانی در ۵۰ نقطه حاشیه شهرستان اهواز، ایستگاه‌های صلواتی «با رعایت نکات بهداشتی»، ماشین‌های سیار برای اجرای جشن خیابانی، در شب عید غدیر، آذین بندی خیابان‌ها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی خودرویی در ۳۰ نقطه اهواز و در مسیر‌های مختلف را از بهترین و جذاب‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده  برای این عید عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز با اشاره به اینکه اطعام روز غدیر با کمک خیران و مردم اهواز با شکوه‌تر از سال‌های گذشتهانجام می‌شود و در مناطق محروم توزیع خواهد شد، اظهار داشت: همچنین از تمامی مردم شهرستان اهواز دعوت می‌شود که تا در حد توان برای بزرگداشت این شب و روز قدمی بردارند.

انتهای پیام/ی

نظر شما