شناسهٔ خبر: 48564670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شانزدهمین مرحله استانی کمک‌های مومنانه سپاه نینوا گلستان/ توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: شانزدهمین مرحله استانی کمک‌های مومنانه با توزیع 10 هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز به میزبانی گنبدکاووس انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سیدموسی حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در مصلی امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: کمک‌های مومنانه در استان گلستان بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری به نهضت کمک مومنانه شده و خوشبختانه این نهضت در گلستان به فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که شیوع بیماری کرونا در استان ادامه دارد و نیازمندی وجود داشته باشد نهضت کمک مومنانه ادامه خواهد یافت.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه در بخش‌های مختلف مانند تهیه جهیزیه، بسته‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، طبخ و توزیع غذای گرم و غیره در مجموعه سپاه  برنامه‌ریزی شده و ستون اصلی این کمک‌ها خیرین استان گلستان هستند.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۹۰ هزار بسته معیشتی در استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

حسینی گفت: در شانزدهمین مرحله استانی توزیع کمک‌های مومنانه که به صورت متمرکز و به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده که از این تعداد ۸ هزار بسته کمک‌های معیشتی و ۲ هزار دست البسه است.

وی بیان کرد: بسیج جان مردم است و مردم کمک‌های بسیج و سپاه را  در شرایط مختلف مانند حوادث غیرمترقبه، شیوع کرونا و دیگر حوادث را به چشم دیدند و بسیج و سپاه همواره در کنار مردم خواهند بود.

* ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گنبدی توزیع می‌شود
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: از ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده توسط سپاه در استان تعداد ۲ هزار بسته بین نیازمندان گنبدی توزیع می‌شود.


رمضانعلی قاسم‌پور فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس

 

وی تصریح کرد: هر بسته شامل یک دست لباس ورزشی، برنج، رب، حبوبات، سویا و دیگر مایحتاج ضروری بوده و ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.

رمضانعلی قاسم‌پور گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکتون ۱۴۱ هزار و ۴۹۲ پرس غذای گرم، ۲۶۴ هزار و ۶۴۸ عدد ماسک و دستکش، ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ قرص نان، ۷۶ هزار و ۵۳۰ عدد بروشور و ۳ هزار و ۴۰۰ محله و مکان مانند مساجد و معابر توسط بسیجیان تهیه و توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده و در روز عید غدیر نیز ۱۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و در محلات آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/خ

نظر شما