شناسهٔ خبر: 48562683 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در پیامی به رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب؛

وزیر فرهنگ درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام سیدرضا حسینی، ابوالزوجه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس‌دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمحمدی گلپایگانی نوشت:خبر فقدان ابوالزوجه گرامی‌تان، مرحوم حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی موجب تاثر شد. فقدان این انسان پرهیزگار را به جنابعالی و کلیه وابستگان صمیمانه تسلیت می‌گویم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در سایه تربیت آن عالم متقی (حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی)، دو فرزند عزیزشان در راه اعتلای اسلام و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.

صالحی در این پیام از درگاه خداوند منان برای مرحوم حجت الاسلام سیدرضا حسینی، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان مکرم آن مرحوم صبر و اجر مسالت کرد.

همچنین دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درگذشت ابوالزوجه حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدی گلپایگانی‌ را در پیامی تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری آمده است: رحلت عبد صالح خدا، روحانی بافضیلت و متقی، ابوالزوجه گرامی حضرت مستطاب عالی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی (ره) را به جنابعالی، بستگان و علاقمندان به ایشان تسلیت می گویم. از درگاه الهی برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و حشر با امیرمومنان حضرت علی (ع) و برای بازماندگان‌ صبر و شکیبایی‌ مسألت دارم‌.

نظر شما