شناسهٔ خبر: 48562240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

المپیک توکیو؛

باقرزاده: انتظارتمان برآورده نشد

توکیو- ایرنا- رییس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به کسب عنوان ششم تیم سابر ایران در المپیک، گفت: روزمان نبود و نتیجه‌ای که می‌خواستیم از المپیک نگرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، فضل الله باقرزاده پس از عنوان ششمی شمشیربازی ایران در المپیک اظهار داشت: هشت تیم برتر دنیا امروز اینجا بودند. برای کسب مدال تیمی آمده بودیم و تمام توان خود را گذاشتیم، بچه‌ها هم انگیزه زیادی برای شکست ایتالیا و فینالیست شدن داشتند اما هیچ چیز بر اساس انتظار نبود.

وی ادامه داد: ورزش قهرمانی غیرقابل پیش بینی است، در دیدار با ایتالیا رقابت نفس‌گیر بود و ضربه آخر این دیدار برای ما و علی پاکدامن بود اما ناداوری آن را از ما گرفت که به کمیته بین المللی المپیک شکایت می کنیم اگرچه نتیجه‌ای برای ما ندارد.

رییس فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: علی پاکدامن ستاره بود و بیش از ٢٢ ضربه مقابل ایتالیا زد، اگر سایر بچه ها هم در حد ٧٠ درصد خود بودند نتیجه بهتر می‌گرفتیم.

باقرزاده در مورد عملکرد محمد رهبری که در مجموع رقابت‌های امروز انتقاد زیادی به او وارد بود، گفت: رهبری در دیدارهای انفرادی مقابل فرانسه خوب بود اما مقابل ایتالیا باخت، رهبری از توانمندی بالایی برخوردار است اما نمی‌دانم چه شد که امروز این‌گونه کار کرد. او در آغاز دیدار با ایتالیا خوب نبود، ٥ بر صفر باخت و همین مسئله ما را عقب انداخت، البته پاکدامن جبران کرد اما جواب نداد. 

رییس فدراسیون شمشیربازی این را هم اضافه کرد و گفت: رهبری از نظر روانی و  فنی بی نظیر است اما امروز، روزش نبود. 

باقرزاده در واکنش به اینکه مجتبی عابدینی هم امروز خیلی موثر نبود، گفت: البته در مجموع مجتبی خوب کار کرد اما به هر حال نتیجه‌ای که می خواستیم نگرفتیم.

 تیم شمشیربازی ایران با شکست برابر ایتالیا از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند و در ادامه با شکست برابر مصر به عنون ششم رسید. این تیم با ترکیب مجتبی عابدینی، محمد رهبری، علی پاکدامن و محمد فتوحی به المپیک توکیو اعزام شده بود. هدایت تیم بر عهده پیمان فخری بود. 

نظر شما