شناسهٔ خبر: 48561416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جایگاه‌های سوخت شهرداری ارومیه تا ۱۵ مردادماه جاری بازگشایی می شود

ارومیه- ایرنا- معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، تمام جایگاه های سوخت شهرداری تا ۱۵ مرداد ماه جاری بازگشایی می شود.

صاحب‌خبر -

علی مرشدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تجمع دیروز تعدادی از کارکنان جایگاه‌های سوخت متعلق به شهرداری ارومیه افزود: به دلیل تعطیلی جایگاه‌های سوخت متعلق به شهرداری ارومیه، تعدادی از کارکنان از کار بیکار شده بودند که مجوز به‌کارگیری مجدد این کارکنان از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه اخذ شده و منتظر تایید نهایی از سوی فرمانداری این شهر هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی ۶ جایگاه سوخت متعلق به شهرداری ارومیه طی سال گذشته و امسال، سه باب از این جایگاه‌ها به چرخه فعالیت برگشتند و سه باب دیگر از جایگاه‌ها تا اواسط مرداد ماه کار خود را مجددا شروع می کنند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه تلاش‌ برای رفع مشکل کارکنان این جایگاه ه‌ای سوخت نیز همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: مجوز به کارگیری مجدد کارکنان این جایگاه‌های سوخت اخذ و مقرر شده ۴۹ نفر از این کارکنان بازگشت به کار داشته باشند.

مرشدی ادامه داد: این کارکنان حقوق عقب افتاده دارند و به مشکلات اقتصادی آنان اشرافیت داریم ولی بنا به ضوابط اداری در تلاش برای پرداخت حقوق عقب افتاده این کارکنان هستیم ولی مبلغی به صورت علی‌الحساب به این کارکنان واریز شده تا به صورت موقت رفع مشکل شود.

به گزارش ایرنا، برخی جایگاه های سوخت شهرداری ارومیه موجب بروز صف های طولانی در مقابل جایگاه های سوخت سی ان جی این شهر شده و همچنین مشکلاتی را برای کارکنان این جایگاه ها ایجاد کرده است.

نظر شما