شناسهٔ خبر: 48561410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دمای هوای آذربایجان‌غربی خنک‌تر می‌شود

براساس اعلام نقشه‌های پیش‌یابی اداره کل هواشناسی در آذربایجان‌غربی طی روزهای آینده دمای هوای استان افت چهار تا ۶درجه خواهد داشت و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه روزانه سه درجه از دمای هوا کاسته شده و هوای استان خنک‌تر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و براساس اعلام نقشه‌های پیش‌یابی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی طی روزهای آینده دمای هوای استان چهار تا ۶درجه کاهش می‌یابد و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه روزانه سه درجه از دمای هوا کاسته شده و هوای استان خنک‌تر می‌شود.

یادآور می‌شود اوایل هفته آینده در ساعات بعد از ظهر برای مناطق شمالی و مرکزی استان بارش‌های رگباری و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و امواج بارشی از روز سه شنبه وارد استان شده و مناطق شمالی استان همراه با بارش باران‌های رگباری خواهد بود و رعد و برق و وزش باد نیز همراه با این موج بارشی در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود و لازم است شهروندان نکات ایمنی مرتبط را در نظر داشته و از اتراق در کنار مسیل‌ها، رودخانه‌ها و تردد در کوهپایه‌ها خودداری کنند.

خاطرنشان می‌شود دمای هوای ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۷و ۳۶ درجه سانتی‌گراد و بوکان با مثبت ۴۲ درجه سانتی‌گرادگرمترین و چالدران با ۱۴ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر استان بوده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما