شناسهٔ خبر: 48561014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین: مهارت و کارآفرینی پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت:مهارت و کارآفرینی پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند و توسعه آنها به رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان منجر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، متن پیام هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای، آمده است: توسعه و توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان ابزاری ارزشمند برای توسعه اقتصادی کشور،  ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تحقق فردایی روشن موثر است.

وی گفت:تلفیق علم و مهارت و خلاقیت برای جوانان، به طور قطع زمینه ساز اشتغال پایدار و مولد در فردایی روشن بوده و تاثیر شگرفی در پیشرفت و اعتلای اقتصادی و توانمند سازی منابع کارآمد انسانی، رشد اقتصادی و حل معضل بیکاری دارد، بنابراین حرکت به سمت اجرای برنامه‌ای اصولی و هدفمند و ایجاد و گسترش نهضت فراگیر توسعه و آموزش‌های مهارتی با هدف توسعه پایدار بسیار تعیین کننده است.

جمالی پور گفت:کارآفرینی، مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان پدیده ای نوین، نقش موثری را در توسعه اقتصادی کشورها ایفا نموده، به طوری که در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروز دارای نقش کلیدی است.

استاندار قزوین افزود: اینجانب فرا رسیدن ششم مرداد ماه روز ملی کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت را به همه تلاشگران، کارآفرینان، دست اندرکاران عرصه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی استان تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در جهت ارائه خدمات بهتر و ارزشمندتر با هدف کارآفرینی و رونق اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری از درگاه خداوند قادر متعال مسالت می نمایم.

نظر شما