شناسهٔ خبر: 48560594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس راهور زنجان:

مجوز تردد خودرویی بین استانی صادر نمی‌شود

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: مجوز تردد شهروندان به منظور سفر بین استانی به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تا اطلاع ثانوی صادر نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدحسن خلجی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از کسانیکه قصد سفر بین استانی دارند درخواست می شود به هیچ وجه برای دریافت مجوز تردد خودرویی مراجعه نکنند و متقاضیان یقین بدانند که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مجوزی برای آنان ارایه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مجوز تردد خودرویی در شرایط فعلی فقط به افرادی که کارهای قضایی، پزشکی و ماموریت های محوله اداری (با خودروی اداری) دارند ارایه می شود، اظهار داشت: متقاضیان می توانند با ارایه مدارک لازم و مثبته، نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: پلیس راهور این استان، واحدی را به منظور صدور مجوز تردد خودرویی بین استانی در محل راهنمایی و رانندگی واقع در اراضی پایین کوه مقابل دانشگاه آزاد (سایت امام)  ایجاد کرده اند.

خلجی افزود: روزانه افراد زیادی برای دریافت مجوز تردد خودرویی به پلیس راهور این استان مراجعه می کنند اما با توجه به اینکه تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم به همین علت در صدور مجوز برای متقاضیان معذور هستیم.  

   

برچسب‌ها:

نظر شما