شناسهٔ خبر: 48555610 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برپایی محفل انس با قرآن کریم در سالروز میلاد امام هادی (ع)

همزمان با فرارسیدن ایام دهه ولایت و در سالروز میلاد با سعادت امام هادی (ع) و در آستانه عید سعید غدیر خم، محفل انس با قرآن کریم توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا همدان، این مراسم با حضور دمتر سیده زهرا اصغری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین کیانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان، دکتر مسعود عباسی کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات، قاسم جهان آرا رئیس اتحادیه تشکلات قرآنی غرب کشور و استاد حسین دهقان مدرس و پیشکسوت قرآنی در محل سالن امتحانات دانشکده پزشکی تشکیل شد.

قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط سید محمدمهدی شیخ الاسلامی و نیز استاد محسن ورمزیار برگزیده جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغازگر این محفل نورانی بود.

قرائت زیبای حسین بیات نوجوان ۱۵ ساله ی حافظ کل قران کریم از جمله بخش های اجرایی ر این مراسم بود که مورد استقبال حاضرین در سالن و فضای اسکای روم قرار گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این مراسم با تبریک به مناسبت این ایام نورانی و مبارک اظهار داشت: برپایی این دست برنامه های قرآنی به حتم موجب بهره مندی بیشتر ما خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم این سلسله جلسات و محافل انس با قرآن مجید را به صورت کاملا حضوری برگزار نماییم افزود: امام هادی (ع) در دوران ظلم و ستم حکومت عباسی درس امام شناسی را به همه مسلمین و شیعیان دادند.

سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین افشار، مولودی خوانی کربلایی امیرحسین اسدی و قرائت دعای ختم توسط استاد و پیشکسوت قرآنی حاج حسین دهقانی نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در این محفل به شمار می رفت.

پایان بخش این برنامه قرآنی و محفل نورانی قرعه کشی ویژه شرکت کنندگان حضوری و مجازی بود که به ۴ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدیه نقدی اهداء گردید.

برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم ایننجـــــــــــــا کلیک کنید.

نظر شما