شناسهٔ خبر: 48549626 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش دزفول در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور؛

توسعه رشته های هنرستانی از شاخص های مهم سند تحول بنیادین است/تاسیس ۱۱ رشته جدید هنرستانی در دزفول

مدیر آموزش و پرورش دزفول توسعه رشته های هنرستانی را از شاخص های مهم سند تحول بنیادین دانست و از تاسیس ۱۱ رشته جدید کاردانش و فنی و حرفه ای برای مهر ۱۴۰۰ در دزفول خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، رضا محمدی خباز روز سه شنبه 5 مردادماه 1400 در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش در گفت و گو با روابط عمومی عنوان کرد: تاسیس رشته های جدید و به روز به عنوان یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در دستور کار قرار گرفت. 

 

 

وی افزود: برای مهر ۱۴۰۰ ده رشته جدید فنی و حرفه ای و کاردانش ویژه پسران و یک رشته کاردانش ویژه دختران با رایزنی ها و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در دزفول تاسیس شد. 

 

 

محمدی خباز با برشمردن رشته های جدید گفت: رشته های تاسیسات سرمایشی، تعمیر موتور و برق خودرو، حسابداری مالی، بورس و اوراق بهادار، تعمیر تلفن های همراه و رومیزی، تولید چند رسانه ای، تصویر سازی دیجیتال، امور دامی، امور زراعی، امور باغی و دستیاری طراحی لباس از مهر ۱۴۰۰ در هنرستان های دزفول هنر آموز می پذیرند. 

 

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان گفت: هم اکنون ۱۸ هنرستان با داشتن ۸۰ رشته محل در دزفول فعال می باشد که با تاسیس رشته های جدید تعداد هنرستان ها به ۲۰ آموزشگاه افزایش می یابد.

 

 

نظر شما