شناسهٔ خبر: 48546802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پاسخ مدیرحقوقی باشگاه به اظهارات سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در بیانیه‌ای به اظهارات سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری در خصوص پرونده پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه توضیح داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، در متن این بیانیه آمده است: "با عنایت به اظهار نظر سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری در رسانه‌های مختلف درخصوص اینکه باشگاه فولاد صورتجلسه‌ای را امضا کرده بود که مانع بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه می‌شد و به آن عمل نکرد، در جهت تنویر اذهان عمومی به استحضار می‌رساند که بنده در جلسه مذکور شرکت نمودم و بعد از رسیدن به توافق با مدیرعامل باشگاه محترم سپیدرود رشت مبنی بر اینکه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در ازای دادن رضایت آن باشگاه پرداخت شود، ایشان نیز تعهد محضری مبنی بر عدم شکایت از باشگاه فولادخوزستان را پذیرفتند. موضوع با  آذری مدیرعامل محترم باشگاه مطرح و قرار بر گرفتن استعلام لازم از کمیته محترم استیناف فدراسیون شد که بعد از استعلام مشخص گردید که اگر باشگاه فولاد خوزستان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را نیز پرداخت نماید به دلیل جنبه عمومی تخلف و بند‌های ۱۱ و ۱۲ ماده ۱۸ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب سال ۱۳۹۶ که آورده است باشگاهی که در دوره حفاظت شده مرتکب نقض قرارداد گردیده است یا بازیکنی را تحریک به نقض قرارداد نماید، علاوه بر پرداخت متحمل مجازات ورزشی (از ثبت قرارداد با هربازیکن جدیدی، چه داخلی و چه بین المللی به مدت ۲ دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم می‌شود)، پنجره نقل و انتقالات باشگاه بازنخواهد شد؛ لذا با توجه به طرح موضوع فوق، باشگاه از پرداخت مبلغ مذکور خوداری نمود که اسناد و مدارک نیز موجود میباشد. (حتی توافقنامه توسط  آذری نیز امضا نشد که طبق ماده ۱۹۰ قانون مدنی از اعتبار ساقط می‌باشد).

لازم به ذکر می‌باشد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان از تابستان گذشته بسته بود که با تلاش مدیریت محترم عامل باشگاه و طرح و ارسال لایحه دفاعیه از جانب امور حقوقی، یک نیم فصل به تعویق افتاد. توضیح مسائل فوق در جهت شفافیت و جلوگیری از سوءاستفاده به حضورتان ایفاد گردید. "

انتهای پیام/

نظر شما