شناسهٔ خبر: 48546619 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قیمت رمز ارز دیجیتال/ افت ۱۴۰۰ دلاری بیت کوین

در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی شاهد افت ۱۴۰۰ دلاری قیمت بیت کوین بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت‌کوین نسبت به دیروز همین موقع ۲.۵ درصد ریخت و هم اکنون ۳۷ هزار و ۲۹۰ دلار در حال معامله است.

این قیمت البته نسبت به هفته پیش ۲۵ درصد رشد داشته، اما در مقایسه با قیمت دیروز که ۳۸ هزار و ۶۰۰ دلار بود، حدود ۱۴۰۰ دلار افت کرده است.

با احتساب قیمت امروز، ارزش کل بازار بیت کوین حالا به ۷۰۰ میلیارد دلار رسیده و برای نخستین بار در طول چند هفته گذشته بازار بیت کوین حجم بالایی خورده و با خرید و فروش ۱.۱ میلیون بیت کوین ۴۱ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است.

تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم حالا به ۱۸ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۸۸۱ عدد رسیده است. اتریوم افت به مراتب جدی‌تری را نسبت به بیت کوین به ثبت رساند و با ۵.۳ درصد کاهش قیمت هم اکنون ۲۲۱۸ دلار خرید و فروش می‌شود.

باینانس کوین هم ۳.۸ درصد ریخت و ۳۰۶ دلار در حال دست به دست شدن است. کاردان و ریپل هم هر کدام با ۷ درصد افت قیمت به ترتیب ۱.۲۶ دلار و ۶۲ سنت به فروش می‌رسند. دوج کوین البته سنگین‌تری سقوط را در میان ارز‌های مجازی مطرح در معاملات امروز به ثبت رساند و با ۱۲.۵ درصد افت قیمت هم اکنون ۲۰ سنت در حال خرید و فروش شدن است.

به طور کلی در معاملات امروز ارزش بازار جهانی ارز‌های مجازی ۵.۳ درصد کاهش یافت و به ۱۴۶۶ میلیارد دلار رسید. همانند بیت کوین شاهد حجم خوب معاملاتی در بازار ارز‌های مجازی بودیم و ۱۰۸ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته در این بازار پول جابجا شده است. تعداد ارز‌های مجازی جهان هم امروز به ۱۱ هزار و ۶۴ رقم رسید.

نظر شما