شناسهٔ خبر: 48542105 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سرلشکر سلامی:

آزمایش واکسن «نورا» موفقیت‌آمیز بود

فرمانده کل سپاه گفت: مرحله اول آزمایش انسانی و بالینی واکسن نورا با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تجلیل از خدمتگزاران نیروهای مسلح در عرصه سلامت و مقابله با بیماری کرونا که امروز در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، درباره فعالیت‌های سپاه در عرصه مقابله با کرونا، اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا، هم سپاه و هم بسیج با تمام ظرفیت و استعداد و بیمارستان‌های ثابت و صحرایی وارد شدند.

وی افزود: یگان‌هایی هم برای ضدعفونی کردن معابر به کار گرفته شدند و همه گروه‌های جهادی بسیج و پایگاه‌های بسیج وارد عمل شدند و در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و غربالگری خانه به خانه نیز ورود کردند.

سردار سلامی ادامه داد: اکنون، هم ظرفیت‌های نیروی زمینی سپاه فعال است و هم سپاه‌های استانی ما در قالب واحد‌های بسیج فعال هستند که تا انتهای این ماجرا به یاری خدا می‌ایستیم.

فرمانده کل سپاه گفت: واکسن نورا نیز یکی از مهم‌ترین پدیده‌ها و دستاورد‌های ما است که مرحله آزمایش انسانی و بالینی این واکسن با موفقیت پشت سر گذاشته شد و اکنون دوستان برای اجرای مرحله دوم این کار آماده شده‌اند تا ان‌شاالله به مرحله تولید برسد و ما در خدمت همه مردم هستیم.

سرلشکر سلامی همچنین درباره تقدیر از «جواد فروغی» مدال‌‌آور المپیکی نیز عنوان کرد: این هم یک افتخار دیگر برای کشور است و برنامه‌ای برای تجلیل ایشان داریم.

انتهای پیام/221

نظر شما