شناسهٔ خبر: 48542046 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محمدی تذکر شفاهی:

سیل اخیر استان کرمان ۲۵۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت

نماینده مردم بافت و رابر و ارزوئیه با اشاره به خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌های کشاورزی، راه‌های روستایی و منازل مسکونی بافت آمده گفت: کارشناسان خسارات اولیه را بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، صمدالله محمدی در صحن علنی امروز سه شنبه پنجم مردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در حادثه سیل اخیر در شهرستان‌های بافت و رابر و ارزوئیه خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌های کشاورزی، راه‌های روستایی و منازل مسکونی وارد شده و براساس نظر کارشناسان خسارات اولیه بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است. 

نماینده بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس یازدهم خطاب به هیات رئیسه تصریح کرد: انتظار داریم دستور فرمایید هر چه سریعتر اعتبارات ستاد بحران به استان کرمان اختصاص یابد تا مردم با پیگیری‌های دلسوزانه مدیران اجرایی و حمایت مجدانه مجلس، شاهد پایان روزهای سخت باشند. 

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه تلخ ۵ نفر از یک خانواده درگذشتند که بار دیگر این ضایعه دردناک را به مردم حوزه انتخابیه‌ام تسلیت می‌گویم. 

محمدی از تلاش‌های بی‌وقفه تمام مدیران امدادی، اجرایی، بسیجی و مردمی استان و شهرستان به ویژه از بازدید میدانی و همدردی نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، نماینده خبرگان و نمایندگان استان کرمان تشکر کرد.

نظر شما