شناسهٔ خبر: 48536228 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش اروندکنار در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور؛

جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا از اولویت های آموزش و پرورش اروند کنار

مدیر آموزش و پرورش اروندکنار اظهار کرد: جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان از اولویت های آموزش و پرورش اروند کنار در دوران شیوع ویروس کرونا بود.

صاحب‌خبر -


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی ابوعلی روز سه شنبه 5 مردادماه 1400 در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کم برخورداری مردم این منطقه و عدم دسترسی برخی دانش آموزان به وسایل ارتباطی،  برنامه های ویژه ای در راستای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان در مجموعه آموزش و پرورش اروند کنار تدوین و اجرایی شد. 

 وی افزود: ارسال بسته های آموزشی مبتنی بر نیازهای تحصیلی و با توجه به امکانات و زیست بوم زندگی دانش آموزان، حضور معلمان داوطلب در منزل دانش آموزان ساکن در روستاهای محروم و فاقد دسترسی به اینترنت بخشی از این اقدامات است. 

وی همچنین گفت: ارائه آموزش حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به دانش آموزان با نیازهای ویژه و دیرآموز در ایام کرونا از دیگر اقداماتی است که برای استمرار آموزش در این شهرستان مورد توجه قرار گرفت. 

ابوعلی همچنین یادآور شد: تهیه بسته های اینترنتی وگوشی هوشمند برای دانش آموزان مناطق محروم و استفاده از ظرفیت های منطقه ای در آموزش دانش آموزان از دیگر برنامه های اجرایی آموزش و پرورش اروند کنار در دوران شیوع ویروس کرونا بود. 
 

نظر شما