شناسهٔ خبر: 48533271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت در بقاع متبرکه، هیئت ها و مساجد قزوین

به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ امامت و ولایت در بقاع متبرکه، هیئت های مذهبی و مساجد استان قزوین برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ امامت و ولایت در بقاع متبرکه، هیئت های مذهبی و مساجد استان قزوین همراه با مولودی خوانی و اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود.

 

بر این اساس در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین از چهارشنبه ششم تا جمعه هشتم مرداد ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم جشن با سخنرانی حجت الاسلام موسوی موینی، حجت الاسلام خضری و حجت الاسلام موسوی شالی همراه با مولودی خوانی برگزار خواهد شد که در برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت، آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، پایگاه های بسیج امام خمینی (ره) و حدیث، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین و هیئت ابن الرضا مشارکت دارند.

 

جشن بزرگ غدیر در آستان مقدس امامزادگان اسحاق و علی اصغر (ع) روستای باورس پنجشنبه هفتم مرداد ساعت 18 با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

جشن بزرگ غدیر خم در امامزاده سلیمان (ع) بیدستان هم همراه با اهدای جوایز به نام های علی و سادات های شرکت کننده در مراسم، چهارشنبه ششم مرداد ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

 

جشن بزرگ امامت و ولایت چهارشنبه 6 مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی (ره) قزوین با سخنرانی حجت الاسلام «علی مصباح یزدی» فرزند علامه مرحوم آیت الله مصباح یزدی برگزار می شود.

 

جشن ویژه غدیر در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در خیابان مفتح قزوین، پنجشنبه هفتم مرداد ماه ساعت 21. 30 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام «مرتضی عظیمی» و مولودی خوانی علی اکبر نازک کار و محمدحسین لاهیجی دایر خواهد شد.

 

جشن عید غدیر ویژه کودکان و نوجوانان هم با عنوان «عهد کودکان با غدیر» چهارشنبه 6 مرداد ساعت 18 و 30 دقیقه در مسجد حضرت امیر (ع) قزوین واقع در پونک، بلوار امیرکبیر برگزار می شود.

 

جشن «غدیر عید آسمانی» در حسینیه معراج الشهدا قزوین چهارشنبه 6 مرداد ساعت 21 تا 23 با سخنرانی حجت الاسلام شیخ آشوری همراه با مولودی خوانی توسط هیئت شمس الشموس برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/293

نظر شما