شناسهٔ خبر: 48533232 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گتوند میزبان جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب است

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد قیصرامین پور در گتوند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر، چهاردهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد قیصر امین‌پور را با حضور شاعران ملی و استانی ۱۰ آبان ماه در گتوند برگزار می‌کند.

او افزود: محور‌های اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی - دفاع مقدس، نقش زنده‌یاد قیصر امین‌پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی است که بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می‌شوند.

جمشیدی بیان داشت: این جشنواره با هدف گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه انقلاب، زنده‌یاد قیصر امین‌پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ حداکثر ۳ اثر را در قالب یک برگ A ۴ تایپ شده با فونت نازنین ۱۴ به آدرس اینترنتی mehran ۳۲۵۲@yahoo.com ارسال یا آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره گتوند، جاده اصلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پست کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما