شناسهٔ خبر: 48531255 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

غروب جاودانه آفتاب بی فروغ منافقین در عملیات مرصاد

بازخوانی جنایت‌ها و خیانت‌های سازمان منافقین طی دهه‌های گذشته عبرت نسل‌هایی خواهد شد که در آن زمان نبودند تا ببینند که چگونه سپهبد شهید صیاد شیرازی و همرزمانش موجب غروب آفتاب بی‌فروغ منافقین شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از دفاع‌پرس؛ با موافقت امام خمینی (ره) ایران در تاریخ ۲۷ تیر سال ۱۳۶۷ قطعنامه‌ی ۵۹۸ مبنی بر پایان جنگ را پذیرفت و رسماً بین ایران و عراق آتش‌بس اعلام شد.
تنها شش روز پس از آتش‌بس نیرو‌های رژیم بعثی عراق دوباره حملات ناجوانمردانه‌ی خود را از سر گرفتند، درگیری‌هایی که چند روز بیشتر دوام نیاورد و با مقاومت ارتش، سپاه پاسداران و نیرو‌های مردمی بسیج منجر به سرکوب کامل شد.
عملیاتی که باز صدام آغازگر آن بود و این بار لکه ننگی برای آبرو حیثیت ایران و ایرانی به شمار می‌رفت. در دور تازه حملات صدام که با بمباران شیمیایی گاز خردل و گاز اعصاب در شهرستان‌ها و روستا‌های مرز کرمانشاه همراه شد، نیرو‌های منافقین نیز به سرکردگی مسعود رجوی خائن حضور داشتند.
خیانتی که شاید در تاریخ چندین هزار ساله ایران همانندی نداشته باشد. نیرو‌های مسلح وابسته به دار و دسته رجوی که البته دیگر خبر و نشانی از دین و ایمان در ذاتشان پیدا نبود و اصطلاحا تغییر ایدئولوژیک داشتند، پس از اینکه در داخل مرز‌های ایران دیگر جایگاهی برای خود نیافتند و در عمل عموم از پذیرش سیاسی آن‌ها سر باز زده بودند، به آغوش دشمن این سرزمین پناه برده بودند.
انتشار تصاویری از مسعود رجوی خائن در کنار صدام حسین جنایتکار دل هر ایرانی وطن پرست را به درد می‌آورد.
آن‌ها که از ترور و اعمال خشونت‌های خیابانی در اوایل دهه‌ی ۶۰ هجری خورشیدی هیچ ابایی نداشتند، در آن روزگار در کنار دست نشاندگان ابرقدرت‌های شرق و غرب عالم خوش رقصی می‌کردند تا خوابگاهی برای استراحت شبانه شان در کشوری مانند عراق بعثی دست و پا کنند.
خوابگاه مخوف شیطانی که بعد‌ها با نام شهرک اشرف از آن یاد می‌کردند. مریم رجوی که خود را رییس جمهور برگزیده‌ی سازمان منافقین می‌داند طی عملیات مذکور با حضور در اسلام آباد غرب دستور کشتار تمامی بیماران بیمارستان این شهرستان را صادر کرده بود.
این زن خائن ساعتی بعد با کمک بالگرد‌های رژیم بعثی عراق به آغوش دولت صدام حسین پناه برد.
با درایت عمومی و بسیج ملی و خبرگی نیرو‌های مسلح ایران از جمله سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی نابغه نظامی ایران صیاد دل‌ها شهید سپهبد علی صیاد شیرازی عملیات مرصاد (به معنای کمین) در مقابل عملیات فروغ جاویدان (که البته فروغی هم نداشت) منافقین مزدور شکل گرفت و طی چند روز دشمنان منافق ایران و ایرانی از سرزمین پاکمان خلع ید شدند.
بازخوانی جنایت‌ها و خیانت‌های سازمان منافقین طی دهه‌های گذشته در قالب مقاله، فیلم، سریال و ... باعث خواهد شد تا زوایای آشکار و نهان اعمال قبیح اعضای این گروهک جنایت پیشه برای نسل‌هایی که آن دوران را ندیده‌اند یا بسیار کم سن و سال بودند، نمایانتر شود.

نظر شما