شناسهٔ خبر: 48530778 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رستمیان از نظر روحی دچار مشکل شد؛

نصراصفهانی: نمایش فروغی در المپیک فوق‌العاده بود/ عمل‌کرد تیم تپانچه بسیار بسیار عالی بود

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان گفت: جواد فروغی در مرحله نیمه نهایی از نظر روحی و روانی خودش را مدیریت کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما هانیه رستمیان از نظر روحی دچار مشکل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نصراصفهانی درباره عملکرد تیم میکس تپانچه بادی ۱۰ متر ایران متشکل از جواد فروغی و هانیه رستمیان گفت: این دو عملکرد خوبی داشتند و در مرحله مقدماتی باغیرت تیر زدند و به مرحله نیمه ‌نهایی راه یافتند. فشار روانی در مرحله نیمه نهایی بالاست و رقبای ما در این مرحله تجربه دو دوره حضور در المپیک را داشتند و بسیار باتجربه بودند.

سرمربی تیم تپانچه ایران ضمن تأکید بر این نکته که از عملکرد تیم راضی است، گفت: فروغی در مرحله نیمه نهایی از نظر روحی و روانی خودش را مدیریت کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما رستمیان از نظر روحی دچار مشکل شد. ما در جایگاه پنجم قرار گرفتیم که جایگاه ارزنده و خوبی است و برای اولین این اتفاق رخ داده است. فروغی در روز اول مدال طلای تپانچه را گرفت و رستمیان فقط با اختلاف یک نمره از راهیابی به فینال بازماند. در مجموع عملکرد تیم تپانچه بسیار بسیار عالی بود.
 
نصراصفهانی با اشاره به نقش تجربه در موفقیت در المپیک درنهایت گفت: در چنین مسابقاتی سطح فنی و مدیریت ذهن بالاست و تجربه می‌تواند تکمیل‌کننده این دو و سبب موفقیت ورزشکار شود.
 
انتهای پیام/

نظر شما