شناسهٔ خبر: 48522481 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست هم اندیشی با علمای شاخص شهرستان پیرانشهر

معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با علمای شاخص شهرستان پیرانشهر نشست هم اندیشی برگزارکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزمهاباد؛ سردار عبدالله پور در این نشست با تشریح  نقش علما در زندگی فردی و اجتماعی انسانها گفت: دشمنان همواره مترصد فرصتی برای سوء استفاده از حوادث و وقایع مختلف جامعه هستند و در این میان هوشیاری مردم و بصیرت افزایی علما  می تواند نقشه دشمنان را خنثی کند.

وی، اتفاقات ده سال گذشته در جامعه مسلمانان در منطقه غرب آسیا را نشان از هجمه دشمنان اسلام علیه مذاهب مختلف دانست و گفت: این نشانه تلاش دشمنان اسلام برای  از بین بردن اعتقادات و آموزه های  دین مبین اسلام است و امر  برای جلوگیری ازگرایش  مردم اروپا و آمریکا  به اسلام  طراحی  و اجرا می شود.

امام جمعه شهرستان پیرانشهر هم در این نشست، دین اسلام را کاملترین دین و حرکت و پیشبرد جامعه در مسیر جمهوریت و اسلام را از برکات این نظام دانست و افزود: حمایت از آرمانهای والای نظام و مبارزه با استکبارجهانی ، قدرت و عزت را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

ماموستا محمودی اظهار امیدواری کرد، با روی کار آمدن دولت جدید، کشور  از شرایط رکود اقتصادی خارج شود و شاهد امنیت اقتصادی در جامعه باشیم.

حجت الاسلام کوهی، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت در شهرستان پیرانشهر هم در این نشست، از علمای شیعه و سنی به عنوان پیشگامان وحدت مذاهب یاد کرد و افزود :علمای شسعه و سنی می توانند با وحدت و انسجام بیشتر توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرده و مانع دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود شوند.

نظر شما