شناسهٔ خبر: 48517277 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نشست مشترک کانون شبکه‌ی مشاوران مدیریت و مهندسی ایران و سازمان نصر استان تهران

استفاده از ظرفیت مشاوران نصر تهران در صنایع مختلف و بهره‌‎مندی از ظرفیت اتاق بازرگانی تهران برای حل مشکلات بخش خصوصی از جمله موضوعات مطرح شده در نشست مشترک اعضای هیأت مدیره‌ی کانون و سازمان نصر تهران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای نشست مشترک کانون شبکه‌ی مشاوران مدیریت و مهندسی ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران محمود اولیایی رئیس هیات مدیره‌ی کانون شبکه‌ی مشاوران مدیریت و مهندسی ایران با اشاره به اینکه نام کانون برگرفته از سازمان نصر بوده گفت: کانون و سازمان نظام صنفی تعلاملات نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند.

اولیایی بهره‌گیری از اراده‌ی جمعی و هم‌افزایی را یکی از راه‌های مهم نجات کشور در برابر ابرچالش‌ها دانست و افزود: کانون شبکه‌ی مشاوران مدیریت و مهندسی ایران جایگاه مناسب و مثبتی در اتاق بازرگانی تهران دارد و طرح‌‎های پیشنهادی از سوی کانون با موافقت اتاق همراه می‌شود.

او همچنین به دو حوزه‌ی مشاوران مفهومی و مشاوران فناوری اطلاعات اشاره و تاکید کرد: اگر تعریف درستی از این دو دسته وجود داشته باشد، شرایط مطلوب‌تری را حوزه‌ی مشاوره در پیش خواهیم گرفت.

اولیایی ادامه داد: در حال حاضر ارزیابی صلاحیت مشاوران در حوزه مدیریت عمومی، کیفیت بهره وری مالی و منابع انسانی در سازمان امور استخدامی وجود دارد و اعضای تایید صلاحیت شده از طرف سازمان امور استخدامی، مورد وثوق سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف هستند.

محمدجعفر مرعشی عضو هیات مدیره‌ی کانون شبکه‌ی مشاوران مدیریت و مهندسی ایران نیز بیان کرد: توسعه‌ی ملی بر سه رکن حکومت، جامعه‌ی مدنی و کسب و کار‌ها استوار است.

او ادامه داد: با توجه به ۱۸ تشکلی که در زیرمجموعه‌ی کانون فعالیت می‌کنند، ما باید بلاگردان کاستی‌های توسعه ملی باشیم. همچنین نیاز است با مصلحت اندیشی، در جهت توسعه ملی گام بر داشته و نقش مطلوب‌تری ایفا کنیم.

مرعشی ارتقای ظرفیت کانون و تشکل‌ها و حمایت جدی از بخش خصوصی را دو رکن مهمی خواند که در سال‌های آتی باید بیش از گذشته باید مد نظر قرار گیرند.

بیشتر بخوانید

عضو هیات مدیره‌ی کانون شبکه‌ی مشاوران مدیریت و مهندسی ایران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف مانند جذب متخصصان، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، ارتباط با سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف تاکید کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که ظرفیت‌های انسانی و تعلق خاطر نسبت به آن کم نیست.

او افزود: گرچه ممکن است نهاد‌های بالاسری حساسیت‌های توسعه‌ی ملی و تحولات رشته‌های مربوط به ما را نداشته باشند، اما به معنی آگاه نبودن آن‌ها به این موضوعات نیست.

مرعشی همچنین ابراز امیدواری کرد که با توجه به شبکه‌ی ارتباطی مکملی که توسط کانون ایجاد شده است، فرصت‌های مناسبی برای تحقق اهداف موجود ایجاد شود.

در ادامه‌ی این نشست، سید علی آذرکار مشاور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به امضای تفاهم‌نامه میان کانون و نصر تهران در رویداد مشاوران سازمان نصر در بهمن ماه ۹۸ اشاره کرد و گفت: می‌توان با بازنگری در مفاد تفاهم‌نامه‌ی یاد شده، کار‌های جدی‌تر و مهم‌تری را آغاز کرد.

او با تاکید براینکه ظرفیت‌های اتاق تهران از نظر نصر تهران فوق‌العاده است افزود: این همکاری پنجره جدیدی را در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باز خواهد کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

عضو هیات مدیره‌ی کانون شبکه‌ی مشاوران مدیریت و مهندسی ایران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف مانند جذب متخصصان، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، ارتباط با سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف تاکید کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که ظرفیت‌های انسانی و تعلق خاطر نسبت به آن کم نیست.

نظر شما