شناسهٔ خبر: 48516324 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل از ۸ بانوی رفسنجانی در طرح به کاشانه

در اختتامیه طرح مدیریت مصرف انرژی برق به کاشانه صبح امروز از ۸ بانوی برگزیده رفسنجانی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اختتامیه طرح به کاشانه و کودکان حافظ انرژی در سالن کنفرانس شهید سلیمانی مدیریت توزیع برق رفسنجان و باحضور مدیر آموزش و پرورش و توزیع برق این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با تقدیر از مشارکت کودکان در این طرح بر نهادینه کردن و فرهنگ سازی الگوی صحیح مصرف انرژی برق در مدارس تاکید کرد و گفت: این طرح با هدف آگاه سازی و جهت دهی افکار و ایده‌های کودکان خلاق در رده سنی کمتراز ۱۳ سال در رابطه با مدیریت مصرف انرژی و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر برنامه ریزی و اجرا شده است.

احمدعلیزاده با بیان اینکه بیش از ۶۷۰ اثردانش آموزی از طریق فضای مجازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است افزود: پس از داوری آثار تعداد ۳۰ اثر حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته شد که دواثر مربوط به دانش آموزان رفسنجان می باشد.

اوتصریح کرد: مدیران مدارس که بیشترین تعداد آثار دانش آموزی را به جشنواره داشته باشند نیز به عنوان مدیربرگزیده مورد تقدیر قرارخواهند گرفت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف با بیان اینکه طرح کودکان حافظ انرژی برای اولین بار درکشور توسط شرکت دتوزیع نیروی برق شمال استان برگزارشد عنوان کرد: طرح کودکان حافظ انرژی در رده سنی دبستان دوره اول و دوم در قالب عکس، تئاتر، نقاشی، داستان کوتاه نیز با محوریت فرهنگ سازی مدیریت مصرف و حفاظت از منابع ملی و محیط زیست و انرژی‌های تجدید پذیر دربسترفضای مجازی برگزار می شود.

علیزاده گفت: کیفیت و خلاقیت دوعامل مهم در ارزیابی آثار می باشد که خوشبختانه ارسال آثار نشان دهنده ذهن خلاق کودکان می‌باشد که فقط نیاز به تشویق و جهت دهی دارد لذا از طریق دبیرخانه جشنواره آثار برتر توسط کارشناسان دفترمدیریت مصرف آموزش مرتبط را خواهند دید که برای سال‌های آینده با طرح‌ها و ایده‌های بهتر در جشنواره حضور یابند.

او با تقدیراز بانوان خانه دار رفسنجان گفت: در طرح انرژی به کاشانه ۵ هزار مشترک در بسترفضای مجازی آموزش‌های مدیریت مصرف انرژی برق را کسب کرده و تعداد ۱۳۷ اثر به جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۳۰ اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

در اختتامیه طرح مدیریت مصرف انرژی برق به کاشانه صبح امروز از ۸ بانوی برگزیده رفسنجانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

نظر شما