شناسهٔ خبر: 48513783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان ساوه

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و گفت: این گروه‌ها به‌طور میانگین از ۵ نفر تا ۱۷ نفر در عرصه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی ساماندهی شده‌اند که از امروز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، دستجانی پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه گروه‌های جهادی شهرستان ساوه، برکت انقلاب اسلامی را حضور جوانان در عرصه‌های مختلف دانست و اظهار کرد: چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن محوریت انقلاب ما حضور جوانان بود که همین امر باعث برکات زیادی در نظام اسلامی شده است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم ابلاغ کردند یک دستورالعمل راهگشا داشت که محوریت آن حضور جوانان بود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه روحیه جهادی و ایمان را رکن اصلی کار در گروه‌های جهادی دانست و عنوان کرد: هر جا عرصه با تنگنا مواجه بود و محرومیت داشتیم، کلید حل آن تفکر بسیجی و انقلاب بوده لذا گروه‌های جهادی با یک کار تشکیلاتی و منظم در هریک از عرصه‌های مورد نیاز برنامه‌ریزی کرده و حضور پیدا می‌کنند و فرهنگ کار و تلاش و حرکت جهادی را به جامعه انتقال می‌دهند.

دستجانی آشنایی جوانان با کار تشکیلاتی و لمس مشکلات و کمبودها را از فواید این گروه‌های جهادی دانست و با بیان اینکه این یک مشق مدیریت برای افراد است گفت: جوانانی که آینده انقلاب به دست آن‌هاست علیرغم وجود نارسایی‌ها توان حل مشکلات را در خود دیده و پا به این عرصه گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۲ سال از انقلاب برخی جاها مشکلات و ناملایماتی وجود دارد ادامه داد: متأسفانه برخی مدیران شایسته این ملت نیستند و این عقب‌ماندگی‌ها به دلیل نبود فرهنگ تلاش و کار جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تأکید بر اینکه عدالت اجتماعی از آرمان‌های حکومت اسلامی است قلمداد کرد: ما در جامعه اسلامی نباید تبعیض داشته باشیم، متأسفانه برخی نقاط از فقر زیاد به ستوه آمده و اعتراض می‌کنند به سبب اینکه مشکلات آنها دیده نشده و برای حل آن تلاش نشده است.

دستجانی تأکید کرد: امروز جوانان ما سینه‌های خود را در برابر مشکلات سپر کرده‌اند و بسیج فرمول تبدیل تهدید به فرصت شده است.

 

وی گروه‌های جهادی را از برکات جمهوری اسلامی دانست و افزود: برخی به دنبال آن هستند تا از نارسایی‌های کشور بت بسازند و به هدف شوم خود برسند اما بدانند مردم ما به نظام اعتقاد راسخ دارند و مسیر خود را انتخاب کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در ادامه از فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و گفت: این گروه‌ها به‌طور میانگین از ۵ نفر تا ۱۷ نفر در عرصه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی ساماندهی شده‌اند که از امروز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

دستجانی بیان کرد: برنامه امروز گروه‌های جهادی حضور در مناطق محروم و ساخت و ساز برای ولی‌نعمتان است که امروز و در قدم اول ۲۰ گروه جهادی از حوزه دانش‌آموزی در عرصه‌های عنوان شده حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

نظر شما