شناسهٔ خبر: 48505737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه هفته سوم بازی‌های فوتبال بانوان المپیک توکیو

دیدار‌های هفته سوم فوتبال بانوان المپیک ۲۰۲۰ توکیو با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدارهای هفته سوم مسابقات فوتبال بانوان المپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

سوئد - نیوزیلند / ساعت ۱۲:۳۰

در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتبال بانوان المپیک توکیو، تیم‌های فوتبال بانوان سوئد و نیوزیلند به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ملی فوتبال بانوان سوئد در ۲ دیدار خود در مرحله گروهی توانست ۲ برد کسب کند و صدر نشین گروه G شود، اما در آن سوی میدان تیم ملی فوتبال بانوان نیوزیلند در ۲ دیدار اخیر خود در مرحله گروهی شکست خورد و بدون امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

استرالیا - آمریکا / ساعت ۱۲:۳۰

در یکی دیگر از بازی‌های گروه G، تیم‌های ملی فوتبال بانوان استرالیا و آمریکا به مصاف هم می‌روند. استرالیایی‌ها در ۲ بازی خود در این گروه یک برد و یک باخت را کسب کردند و با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند، اما شرایط برای تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا هم مشابه تیم ملی فوتبال بانوان استرالیا است و آن‌ها در ۲ بازی خود در این گروه یک برد و یک باخت را کسب کردند و با ۳ امتیاز در رده دوم جدول گروه G قرار گرفتند.

انگلیس - کانادا / ساعت ۱۵:۳۰

در یکی دیگر از دیدار‌های هفته پایانی مرحله گروهی فوتبال بانوان المپیک، تیم‌های انگلیس و کانادا به مصاف یکدیگر می‌روند. این دو تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. انگلیسی‌ها در ۲ بازی خود در مرحله گروهی توانستند ۲ برد کسب کنند و با ۶ امتیاز صدرنشین گروه E مسابقات فوتبال بانوان المپیک شوند، اما در آن سوی میدان کانادایی‌ها هم از ۲ بازی خود در مرحله گروهی توانستند یک برد و یک تساوی کسب کنند و با ۴ امتیاز در رده دوم و پشت سر انگلیسی‌ها قرار بگیرند.

ژاپن - شیلی / ساعت ۱۵:۳۰

تیم‌های ملی فوتبال بانوان ژاپن و شیلی عملکرد خوبی در گروه E فوتبال بانوان المپیک، از خود به نمایش نگذاشتند. ژاپنی‌ها از ۲ بازی خود در مرحله گروهی یک نتیجه تساوی و یک باخت را کسب کردند و با یک امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند، اما وضعیت برای تیم ملی بانوان شیلی خوب پیش نرفت و در ۲ بازی خود در مرحله گروهی، شکست خوردند و بدون امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفتند.

زامبیا - برزیل / ساعت ۱۶:۰۰

در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتبال بانوان المپیک توکیو، تیم‌های فوتبال بانوان زامبیا و برزیل به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ملی فوتبال بانوان زامبیا در ۲ دیدار خود در مرحله گروهی توانست یک باخت و یک تساوی کسب کند و با یک امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد، اما در آن سوی میدان تیم ملی فوتبال بانوان برزیل در ۲ دیدار اخیر خود در مرحله گروهی توانست یک برد و یک نتیجه تساوی کسب کند و با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

چین - هلند / ساعت ۱۶:۰۰

در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتبال بانوان المپیک توکیو، تیم‌های فوتبال بانوان چین و هلند به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ملی فوتبال بانوان چین در ۲ دیدار خود در مرحله گروهی توانست یک باخت و یک تساوی کسب کند و با یک امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد، اما در آن سوی میدان تیم ملی فوتبال بانوان هلند در ۲ دیدار اخیر خود در مرحله گروهی توانست یک برد و یک تساوی کسب کند و با ۴ امتیاز در صدر جدول گروه F قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما