شناسهٔ خبر: 48505713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حدادی: امیدوارم رکورد خوبی در المپیک ثبت کنم/ متاسفانه تست کرونای پیرجهان مثبت شد

پرتابگر المپیکی کشورمان قبل از عزیمت به مسابقات المپیک درباره وضعیت خود توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی ، پرتابگر المپیکی کشورمان درباره وضعیتش قبل از عزیمت به مسابقات المپیک توکیو اظهار کرد: سختی‌های زیادی در این راه کشیدیم و مسیر توکیو ۲۰۲۰ پستی و بلندی‌های زیادی داشت. آسیب ها، سختی‌ها و  رفت و آمد‌هایی در این راه داشتیم و منتظر بودیم تا المپیک توکیو لغو شود، اما این رقابت‌ها با یک سال تاخیر برگزار می‌شوند. اتفاقات خیلی  بدی در المپیک توکیو رخ می‌دهند و متاسفانه مهدی  پیرجهان یکی از قهرمانان خوب خود را در این سفر در کنارمان نداریم و امیدوارم که جواب تست او خیلی سریع منفی شود تا بتوانیم شاهد مسابقه اش در المپیک باشیم.

حدادی گفت: خوشحال هستم که چهارمین المپیک خود را تجربه می‌کنم و امیدوارم در این مسابقات رکورد خوبی را ثبت کنم. هر چند مصدومیت زیادی دارم، اما به خاطر دو و میدانی و ورزش کشورمان در مسابقات المپیک شرکت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم. از همه مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند که همه بتوانند دست پر برگردند و در این شرایط بتوانند دل مردم را شاد کنند.  

حدادی درباره این که در  روز‌های سخت کار‌های بزرگ از او دیده ایم، گفت: امیدوارم هر چه صلاحم است، در رقابت‌های المپیک رقم بخورد. شاید آخرین المپیک من باشد یا نباشد، اما امیدوارم هر چه خیر است،  اتفاق بیفتد.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما