شناسهٔ خبر: 48503103 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشته شدن ۵ سرباز ترکیه در شمال سوریه+ فیلم

منابع رسانه‌ای اعلام کردند گروهی از کرد‌های شمال شرق سوریه موسوم به نیرو‌های آزادی بخش عفرین، یک خودروی نظامی ترکیه را هدف قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، در عملیاتی که برخی از گروه‎‌های کرد موسوم به «نیرو‌های آزادی بخش عفرین» در شمال شرقی سوریه و در حوالی «شرا» در شهر عفرین انجام دادند، یک خودروی نظامی ترکیه مورد هدف قرار گرفت و ۵ تن از سربازان این کشور کشته شدند.

وزارت دفاع ترکیه نیز در گزارشی اعلام کرد در حمله به نظامیان این کشور حین عملیات «سپر فرات» در سوریه، یک خودروی زرهی مورد هدف قرار گرفته است که تنها ۲ سرباز ترکیه کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند!

<div id="video-display-embed-code_14386633"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7832930/14386633?width=400&height=300"></script></div>

خبرگزاری سانا سوریه روز شنبه اعلام کرد که نیرو‌های آمریکایی به تقویت پایگاه‌های خود در منطقه الجزیره ادامه می‌دهند و از طریق دو بالگرد نظامی تجهیزات، مهمات و مواد لجستیک و شماری از نیرو‌های نظامی را به پایگاه الشدادی در جنوب الحسکه وارد کردند.

از سویی دیگر، سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه که وابسته به معارضان است نیز گفت که این کاروان متشکل از ۷۵ کامیون بود که اکثر آن‌ها حامل خودرو‌های نظامی و زرهی بودند که از طریق گذرگاه مرزی الولید با اقلیم کردستان عراق وارد خاک سوریه شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما