شناسهٔ خبر: 48493115 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعمال قانون 470 هزار خودرو در طرح جديد محدوديت‌هاي تردد

صاحب‌خبر -
اعمال قانون 470 هزار خودرو در طرح جديد محدوديت‌هاي تردد
خبرگزاری آریا- جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال قانون 470هزار خودرو در طرح جدید محدودیت‌های تردد در سطح کشور خبر داد.
به گزارش آریا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید تیمور حسینی گفت: در طرح جدید محدودیت‌های تردد در سطح کشور 470هزار خودرو اعمال قانون شدند ما همچنان در حال اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در موج پنجم این بیماری هستیم و تردد بین شهر‌های نارنجی و قرمز دارای ممنوعیت است.
وی افزود: همچنین محدودیت‌هایی که ما در استان تهران و البرز اجرا کردیم به این صورت است که در 14 نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز همکاران ما مستقر هستند و از خروج پلاک‌های بومی و همچنین ورود پلاک‌های غیربومی جلوگیری می‌کنند.
جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال قانون 470هزار خودرو در طرح جدید محدودیت‌های تردد خبرداد و افزود: با وجود تاکید پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا که هموطنان عزیز می‌بایست از سفر‌ها و تردد‌های غیرضروری خودداری کنند، متاسفانه شاهد این هستیم که بالغ بر 470 هزار مورد تا روز گذشته توسط دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین همکاران مستقر اعمال قانون شدند.
وی در خصوص ادامه طرح محدودیت تردد بیان داشت: همچنان ممنوعیت تردد از شهر‌های قرمز و نارنجی وهمچنین بالعکس، بعداز این طرح هم ادامه خواهد داشت چراکه از شیوه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و جریمه یک میلیون تومانی برای شهر‌های قرمز و پانصد هزار تومانی برای شهر‌های نارنجی اعمال خواهد شد.
سردار حسینی بابیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهر‌ها برقرار است خاطرنشان کرد: در روز‌ها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان این است که از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

نظر شما