شناسهٔ خبر: 48486344 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اعمال قانون ۴۷۰هزار خودرو در طرح جدید محدودیت‌های تردد/هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال قانون ۴۷۰هزار خودرو در طرح جدید محدودیت‌های تردد در سطح کشور خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار "سیدتیمور حسینی" جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه کماکان در حال اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در موج پنجم از این بیماری هستیم، گفت: تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز همچنان دارای ممنوعیت بوده و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین محدودیت‌هایی که ما در استان تهران و البرز به مورد اجرا گذاشتیم به این صورت است که در ۱۴ نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز همکاران ما مستقر هستند و از خروج پلاک های بومی و همچنین ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

 جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در طرح جدید محدودیت‌های تردد ۴۷۰هزار خودرو اعمال قانون شده‌اند، تصریح کرد: علیرغم تاکیداتی که پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفرهای غیرضروری و ترددهای غیرضروری، متاسفانه شاهد این هستیم که بالغ بر ۴۷۰ هزار مورد تخلف تا روز گذشته توسط دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین همکارانی که مستقر هستند ثبت شده و همکاران ما این تخلفات را ثبت و نسبت به اعمال قانون آن اقدام کرده‌اند.

وی در خصوص ادامه طرح محدودیت تردد خاطرنشان کرد: کماکان ممنوعیت تردد در از شهرهای قرمز و نارنجی وهمچنین بالعکس، بعداز این طرح هم ادامه خواهد داشت چراکه از شیوه های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و پانصد هزار تومانی برای شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد.

سردار حسینی بابیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها برقرار است خاطرنشان کرد: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان عزیز این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

نظر شما